Gravatar

#301 jessup 12 år siden

Den var heller ikke et hit hos mig... det var de andre.. :) jeg kommer nok forbi butikken køber en eller to.
This is just until June
Gravatar

#302 JannikAnd 12 år siden

jessup (301) skrev:
Den var heller ikke et hit hos mig... det var de andre.. :) jeg kommer nok forbi butikken køber en eller to.
Fino. Jeg sørger for, at den blir rykket ind i butikken i dag så :)
Gravatar

#303 OxxY 12 år siden

JEg nyder en La Trappe Puur, nok de bedset 5kr jeg har spenderet på en øl længe :D Hurrah for random "ryd op" tilbud i netto.
Gravatar

#304 JannikAnd 12 år siden

OxxY (303) skrev:
JEg nyder en La Trappe Puur, nok de bedset 5kr jeg har spenderet på en øl længe :D Hurrah for random "ryd op" tilbud i netto.
Formentlig samme batch som vores, der udløb her i februar. Vi solgte dem også billigt, men sgu ikke til 5,- :)
Gravatar

#305 OxxY 12 år siden

JannikAnd (304) skrev:
Formentlig samme batch som vores, der udløb her i februar. Vi solgte dem også billigt, men sgu ikke til 5,- :)

mindst holdbar til marts 12, så den er ikke ligefrem frisk, men what the hell :D
Gravatar

#306 JannikAnd 12 år siden

Skål!
Gravatar

#307 OxxY 12 år siden

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1708... hahaha det her er fanme for dumt :P Stakkels nordmænd.
Gravatar

#308 jessup 12 år siden

JannikAnd (302) skrev:
Fino. Jeg sørger for, at den blir rykket ind i butikken i dag så :)

Var forbi igår og de var udsolgt - bummer.

Får mig en mikkeler 19 som er ok men ingen større oplevelse.
This is just until June
Gravatar

#309 OxxY 12 år siden

Jeg fik mig lidt belgisk i går. Hercule Stout kan anbefales, den er sku lækker. Og så lige en blå chimay, det går man sku aldrig galt i byen med :D
Gravatar

#310 JannikAnd 12 år siden

jessup (308) skrev:
Var forbi igår og de var udsolgt - bummer.

Får mig en mikkeler 19 som er ok men ingen større oplevelse.
Hvad tid? Jeg var der 14:30-21:00. Men jo, den er udsolgt pt. Men den kommer igen...

Skriv ny kommentar: