Gravatar

#341 JannikAnd 12 år siden

Til alle, der kommer til KBH i weekenden i forbindelse med alle arrangementerne, vil jeg da lige dele med jer, at vi netop har fået denne i butikken:

Three Floyds - Amon Amarth

Vi har fået 36 styks, og da det allerede nu vrimler med ølturister, skal man nok være hurtigt ude. Men nu er nyheden da delt.
Gravatar

#342 OxxY 12 år siden

I want!!!oneone! Three Floyds og et af mine absolut yndlingsbands ... må lokke kæresten forbi imorgen.
Gravatar

#343 JannikAnd 12 år siden

OxxY (342) skrev:
I want!!!oneone! Three Floyds og et af mine absolut yndlingsbands ... må lokke kæresten forbi imorgen.
Do it! Jeg er i biksen efter kl. 14:30, hvis det er...
Gravatar

#344 OxxY 12 år siden

Kender jeg Three Floyds ret blir jeg ruineret, meen hva fan, man må jo være fanboy en gang imellem. Hun snakkede om hun skulle ind og kigge på kameraudstyr eller sådan noget , så hvis det er i nærheden af Vesterbro blir hun nok lokket ind til jer :P

Fandt iøvrigt noget Chocolat hos Maltbazaren, ved ikke om de har mere til dem der lyster den slags :P
Gravatar

#345 JannikAnd 12 år siden

150,- for Three Floyds. Derudover er der nyheder fra Mikkeller og Clown Shoes.
Gravatar

#346 OxxY 12 år siden

Puhadada der var meget god øl i går!
Tror de Molen - Bommen & Cascade nok trak vinderprisen for bedste oplevelse. En barleywine der var (tør)humlet med Cascade. Den duftede helt afsindigt godt, og personligt fik den langt de fleste af kroppens små hår til at stå op efter den første tår. Desværre var det vidst en festival edition, men håber de brygger den og kommer den på flaske, fordi det er sku en øl jeg godt kunne drikke igen. Er det noget i har mulighed for at smage så DO IT :D

Det eneste problem ved sådan en festival er at der ikke rigtig er så meget der skilder sig ud fra mængden, fordi det hele simpelthen er pisse lækkert. Vender nok tilbage med flere indtryk når det hele har sat sig lidt :P
Gravatar

#347 jessup 12 år siden

Var der om Torsdagen men ingen Demolen og Mikkeler. Det gjorde det på sin vis nemmere men jeg var ikke rigtigt i humør til det i år og ingen rigtig store oplevelser/MBH
This is just until June
Gravatar

#348 OxxY 12 år siden

Var på Beer Celebration og ikke den "normale" :)
Gravatar

#349 JannikAnd 12 år siden

Lad os få lidt gang i tråden igen!

Jeg fik mig en håndfuld lækkerier igår. Men den bedste var uden tvivl Mikkellers "Mielcke & Hurtigkarl"! En super dejlig belgisk strong ale lagret 6 måneder på ex-Château d’Yquem med masser syrlig eftersmag.
Gravatar

#350 xtooms 12 år siden

Jeg var i Le Mans i sidste måned da der blev kørt ræs, og der var vi på bar en aften hvor vi fik en del Pelforth brune 6.5% den er virkelig god :) ved ikke om man kan få den herhjemme, men hvis man kan vil jeg meget gerne høre om det.
Trust No 1

Skriv ny kommentar: