Gravatar

#351 Tommy Kristensen 12 år siden

Efter en tur til Florida, faldt jeg over den udskældte "Blue Moon - Belgian White Ale", og jeg synes faktisk at det var en udmærket sommerøl. Den mangler måske lidt dybde, men det er en af dem der går rigtig godt (og i større mængder) til en omgang BBQ. Klart en af de bedre "masseproducerede" øl.
Gravatar

#352 OxxY 12 år siden

Der er ikke sket det vilde på ølfronten hos mig siden Beer Celebration. Til gengæld går snuden mod Belgien på lørdag, til 4 dage med øl-relaterede ting, inkl et besøg på Cantillion.
Gravatar

#353 jessup 12 år siden

OxxY (352) skrev:
Der er ikke sket det vilde på ølfronten hos mig siden Beer Celebration. Til gengæld går snuden mod Belgien på lørdag, til 4 dage med øl-relaterede ting, inkl et besøg på Cantillion.

Har lidt en lignende tur i støbeskeen med 3 venner men ubetydelige ting som fødsler er indtil videre udsat projektet.
This is just until June
Gravatar

#354 OxxY 12 år siden

jessup (353) skrev:
Har lidt en lignende tur i støbeskeen med 3 venner men ubetydelige ting som fødsler er indtil videre udsat projektet.

Skide børn, ødelægger også alting :D Jeg svarer gerne på spørgsmål hvis projektet bliver taget op igen.

Derudover kan jeg anbefale denne bog af Tim Webb, selvom den godt kunne trænge til en ny edtion, ølmarkedet flytter sig trodsalt forholdsvis hurtigt, selv i belgien http://www.booksaboutbeer.com/beer-books/good-beer...
Gravatar

#355 jessup 12 år siden

Will do - kan du anbefale lignende bøger om us?
This is just until June
Gravatar

#356 OxxY 12 år siden

Desværre har jeg aldrig været Across the Pond. Ville ellers rigtig gerne på tour, meeen det skal nok nås engang.
Gravatar

#357 OxxY 12 år siden

Puha sådan 4 dage i belgien er hårdt for både krop og pengepung ...
Gravatar

#358 OxxY 12 år siden

Til alle der på et tidspunkt lægger deres vej forbi Bruxelles kan jeg anbefale et besøg på Cantillon. Et flot indblik i vildgæret øl efter gamle traditioner, og så har de nogle blends der smager helt fantastisk. Vi smagte eksempelvis en Lambic der var tilsat sorte vindruer fra bourdoux, det smagte dælme godt :) Derudover kunne vi ikke lade være med at opdage at de var i gang med et eller andet der krævede 2 paller rababer. Efter lidt udspørgelse indrømmede de at de var i gang med at prøve at genskabe en rababerøl de lavede for 4 år siden. Så hvis der er nogen der hører noget om det må i meget gerne sige til. Kunne super godt tænke mig at få fingre i det når det er færdigt en gang ;)

Der kommer nok flere små anekdoter fra min belgien tur senere .
Gravatar

#359 Tommy Kristensen 12 år siden

#358: Var i forbi Liege? De har et fantastisk "værtshus" med et seriøst vildt udvalg

Skriv ny kommentar: