Gravatar

#71 jessup 13 år siden

OxxY (69) skrev:
Wow der er nogle gode tilbud, tror sku jeg skal lokke min fader forbi phillipson, 2001 burmeister til 80kr... det er jo latterligt :P Og jeg aftager sku gladeligt alle 6 flasker selv.

Sherry aner jeg hat om, da jeg aldrig har fået serveret et glas jeg har brudt mig om, ofte er det for sødt til min smag.

Nogen af dem har endda været billigere jeg købte 12 stk. 1990 Colhierta til 100 kr. stykket - ville meget gerne prøve den 20 årige Tawny den skulle være i særklasse.
This is just until June
Gravatar

#72 OxxY 13 år siden

JannikAnd (70) skrev:

#61 - Vi har netop fået et parti Nøgne Ø hjem, bl.a. deres fremragende Imperial Stout.

#62 - Närke er et bryggeri, jeg længe har prøvet at få til butikken. Men uden held. Det har længe været umuligt at finde en lovlig importør. Men hvis Mikkel har fået dem på fad, må jeg undersøge, om det er muligt at få dem på flaske til butikken. Til gengæld har vi netop fået to lækre øl fra Stone. De er dog ikke oppe i butikken før efter nytår. Men hvis du spørger ved kassen, vil ekspedienterne finde dem frem.

#63 - Chocolat kan vi desværre ikke få mere, da den skiftede leverandør. Mener det var House of Beer, der havde den for et par år siden.

Ærgeligt i ikke kan få Chocolat :( Den øl gør nemlig tøsebarnet så dejlig glad hehe. Og hvis i lige har fået stone er jeg altså næsten nødt til at smutte fra kontoret nu og komme forbi, fordi jeg har virkelig gerne ville have noget fra dem meget længe, og så virker det lidt fjollet ikke at udnytte muligheden. Hrm ja, forbi Kihosk it is Dankortet be damned!
Gravatar

#73 JannikAnd 13 år siden

#72 - God tur! :)
Gravatar

#74 OxxY 13 år siden

JannikAnd (73) skrev:
#72 - God tur! :)

Tak, men jeg kom ikke hjem med noget Stone :( dine kollegaer kunne ikke finde noget selvom de ledte ihærdigt på lageret. Så måtte nøjes med noget lagunitas og en Dark Horizon. Må prøve at lokke en kammerat forbi når i får Stone på hylderne.
Gravatar

#75 JannikAnd 13 år siden

#74 - Ja, i går var jeg på job med Malte, som ekspederede dig. Stone og øvrige mikrobryg stod på øverste hylde ved indgangen. Men pga. nytår var de blevet pillet ned til fordel for champagne. Allerede i går var de blevet sat tilbage. Grunden til han ikke kunne finde dem, var at de var blevet stillet et midlertidigt sted på lageret, hvor han ikke tænkte på at lede. Men nu er de oppe igen, klar til salg.

Jeg kan i øvrigt fortælle dig, at de to øl fra Stone er en barley wine og en imp. russian stout, og de koster 95 stykket.
Gravatar

#76 OxxY 13 år siden

JannikAnd (75) skrev:
#74 - Ja, i går var jeg på job med Malte, som ekspederede dig. Stone og øvrige mikrobryg stod på øverste hylde ved indgangen. Men pga. nytår var de blevet pillet ned til fordel for champagne. Allerede i går var de blevet sat tilbage. Grunden til han ikke kunne finde dem, var at de var blevet stillet et midlertidigt sted på lageret, hvor han ikke tænkte på at lede. Men nu er de oppe igen, klar til salg.

Jeg kan i øvrigt fortælle dig, at de to øl fra Stone er en barley wine og en imp. russian stout, og de koster 95 stykket.

Så jeg var bare super uheldig =) Sårn er livet, og barley wine og russian stout ... så er jeg endnu mere ked af det. Må lokke en kammerat ned efter dem.

http://www.ratebeer.com/beer/stone-imperial-russia... er det den russian stout eller en anden en Jannik?
Gravatar

#77 JannikAnd 13 år siden

#76 - That's the one!
Gravatar

#78 jessup 13 år siden

Var i kihoskh i går for at se om der skulle være lidt Singlehop - måske fik jeg snakket med Jannikand? var i lettere dårligt humør efter lidt udsalg. I al fald var der ikke nogen tilbage om jeg købte to Mikkeler 10, Mandarin sodavand og 1 overall iipa (den tror jeg ikke jeg har smagt).
This is just until June
Gravatar

#79 JannikAnd 13 år siden

#78 - Det var desværre ikke mig. Men det var da en lidt kedelig omgang, du endte med..?
Gravatar

#80 jessup 13 år siden

Jeg var ikke rigtigt i humør til at købe andet end jeg var kommet efter (Single Hop Nelson)men tog aligevel lidt med hjem. Skal nok vende tilbage lidt mere eventyrlysten.
Hvordan er overallen?
This is just until June

Skriv ny kommentar: