#80 - Nelson er åbenbart blevet udsolgt indenfor det sidste stykke tid. Jeg har faktisk ikke smagt Overallen. Jeg tager en lille pause fra Mikkeller, da jeg synes, der er andre bryggerier, der går mere spændende veje. Forleden fik jeg en lækker Rasputin fra De Molen.
Jannik ved du om i stadig har stone tilbage? Har en kammerat der håber at kunne nå forbi imorgen efter et par flasker til os :P Det er jo dejligt man har kammerater der også værdsætter god øl som kan shanghaies til at lede efter de gode dråber.
Og så fik jeg da også smagt mig en Southern Tier Mokah på fad hos Mikeller, og fik mig en growler med Beer Geek der redede nytårsfesten :D Og så skal det siges at Inglsevs Hvede Bock virkelig overraskede mig, det er sku en dejlig øl, glæder mig til at smage mere fra det bryggeri.
#82 - Det ville overraske mig meget, om de var blevet udsolgt, siden jeg sidst var på arbejde. Men man kan aldrig vide i disse kolde tider. Forleden ekspedierede jeg en gammel kending, der blandede øl for 2500 kr.
Du kan fortælle din ven, at de to Stone øl står på øverste hylde til venstre ved indgangen. Han kan naturligvis også bare spørge, men som du selv har erfaret er det ikke alle de ansatte, der er lige så velbevandret i vores sortiment. Vi har iøvrigt også en sjat Southern Tier.
Til de interesserede kan jeg fortælle, at vi har fået lidt øl fra lækre amerikanske mikrobryggerier:
- Three Floyds (yderst sjældne udenfor Chicago og ny for os i Kihoskh) - Left Coast (første gang i Kihoskh) - Green Flash - Founders - The Bruery
Derudover skulle vi meget gerne få et par varianter fra Cigar City, Shorts og Dark Horse i næste uge.
Oxxy og Jessup: Hvis I har et par specifikke ønsker fra ovennævnte bryggerier samt følgende 3 Founteinen, Southern Tier, Port Brewing Lost Abbey - må I give mig besked, så kan jeg muligvis få det med på næste ordre fra Drikkeriget.
#85 - Jeg har holdt en længere pause, af personlige årsager. Men nu er jeg så småt på vej tilbage. Inaktiviteten på min top-liste skyldes, at harddisken på min mac er brudt sammen. Jeg vil først kunne fortsætte den, når jeg får min mac tilbage.
#86 - Fra Three Floyds har vi fået "Gumballhead" (33 cl), "Pride & Joy" (33 cl) samt en 67 cl, som jeg desværre ikke husker (skal tjekke i morgen). Det er faktisk ikke Jeppe, men hans tvillingbror Mikkel(ler), der har skaffet os dem, så jeg ved ikke helt, hvordan det fungerer, da han er ny på det område. Men vi har desværre ikke fået Dark Lord. Det er en begrænset stak vi har fået, så jeg råder dig til at skynde dig. Jeg napper ihvertfald en af hver hjem i morgen, inden rygtet spredes.
Jeg ved ikke, om Drikkeriget har cuttet ned på sortimentet (det er ikke mig, der bestiller. Jeg får blot liste for at give mit besyv), men der er ikke nær så mange varianter som før nytår. Ingen Southern Toer Chocolat på listen, desværre. Jeg havde en snak med Jeppe i dag, inden jeg så listen. Men næste gang kan jeg høre ham ad vedr. chocolat.
#81 JannikAnd 13 år siden
#82 OxxY 13 år siden
Og så fik jeg da også smagt mig en Southern Tier Mokah på fad hos Mikeller, og fik mig en growler med Beer Geek der redede nytårsfesten :D Og så skal det siges at Inglsevs Hvede Bock virkelig overraskede mig, det er sku en dejlig øl, glæder mig til at smage mere fra det bryggeri.
#83 JannikAnd 13 år siden
Du kan fortælle din ven, at de to Stone øl står på øverste hylde til venstre ved indgangen. Han kan naturligvis også bare spørge, men som du selv har erfaret er det ikke alle de ansatte, der er lige så velbevandret i vores sortiment. Vi har iøvrigt også en sjat Southern Tier.
#84 JannikAnd 13 år siden
- Three Floyds (yderst sjældne udenfor Chicago og ny for os i Kihoskh)
- Left Coast (første gang i Kihoskh)
- Green Flash
- Founders
- The Bruery
Derudover skulle vi meget gerne få et par varianter fra Cigar City, Shorts og Dark Horse i næste uge.
Oxxy og Jessup: Hvis I har et par specifikke ønsker fra ovennævnte bryggerier samt følgende 3 Founteinen, Southern Tier, Port Brewing Lost Abbey - må I give mig besked, så kan jeg muligvis få det med på næste ordre fra Drikkeriget.
#85 Antlion 13 år siden
Er du slet ikke aktiv på Filmz' dedikerede fora til film længere? Øl er dog et udmærket alternativ til film.
#86 OxxY 13 år siden
Hvis I kan få noget Southern Tier Chocolat aftager jeg gerne er par flasker :P
Og fra Three floyds, har jeg længe gerne ville smage Dark Lord Russian Imperial Stout og Dreadnaught Imperial IPA.
#87 JannikAnd 13 år siden
#86 - Fra Three Floyds har vi fået "Gumballhead" (33 cl), "Pride & Joy" (33 cl) samt en 67 cl, som jeg desværre ikke husker (skal tjekke i morgen). Det er faktisk ikke Jeppe, men hans tvillingbror Mikkel(ler), der har skaffet os dem, så jeg ved ikke helt, hvordan det fungerer, da han er ny på det område. Men vi har desværre ikke fået Dark Lord. Det er en begrænset stak vi har fået, så jeg råder dig til at skynde dig. Jeg napper ihvertfald en af hver hjem i morgen, inden rygtet spredes.
Jeg ved ikke, om Drikkeriget har cuttet ned på sortimentet (det er ikke mig, der bestiller. Jeg får blot liste for at give mit besyv), men der er ikke nær så mange varianter som før nytår. Ingen Southern Toer Chocolat på listen, desværre. Jeg havde en snak med Jeppe i dag, inden jeg så listen. Men næste gang kan jeg høre ham ad vedr. chocolat.
#88 JannikAnd 13 år siden
Den store Three Floyds er "Admiral Lord Nelson"
#89 jessup 13 år siden
Hvad er prislejet? kunne du evt. sætte en af hver fra til mig? så henter jeg dem i morgen.
Jeg ved godt de er eftertragtet og i har faste kunder der tøster efter dem - men er det en mulighed?
#90 JannikAnd 13 år siden