Goose Island IPA - god humlet med næsten ingen sødme. Jeg fik den til hjemmelavet ribbensteg sandwich hvor kontrasten måske er lidt for stor. 25 kr. 35 cl. ikke i den billige ende, men rigtig god.
Smagte Alesmith IPA Ale i aften og Aphrodisiac og det var en succes, Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper lækkert øl! Jeg er stiv nu! Så stiv a tjeg i et svagt øjeblik vil brække mig og udgyde min kærlighed til noget ugudeligt lort. Men intellektet har overtaget og jeg har eksempler på Gone With The Wind, The General og It's A Wonderful LIfe straight iwith med. Og jeg er lige ved at brække mig. Men klassikerne holder stadig 100%!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg er ikke den store fan af belgisk øl, men de er nu gode til Sæson øl specielt Paaske og Jul. I lørdags tog jeg hen til Belgisk Bryg (en kælder i en villa i NV) og købte lidt godter: 2 Gouden Carolus X-mas(ikke alle deres øl er gode men deres "blå" kejser hører til toppen af mine all-time favoritter), Westvleteren 8, Gordon X-mas, Kerst Pater Christmas,Abbaye des Rocs Noel og en grottenbier.
Smagte Alesmiths julebryg forleden dag - fanme god.
#101 Wangsgaard 15 år siden
Haha JA (havde skrevet det lidt hurtigt)
#102 jessup 15 år siden
#103 chronaden 15 år siden
#104 jessup 15 år siden
#105 jessup 15 år siden
#106 filmz-Bruce 15 år siden
#107 jessup 15 år siden
Smagte Alesmiths julebryg forleden dag - fanme god.
#108 chronaden 15 år siden
#109 jessup 15 år siden
#110 chronaden 15 år siden
skal selv på jagt, se om jeg kan få nogle flasker hjem af den