Køb en nokia 6230 (der er mp3 afspiller i) og køb et 256mb eller 1gb mmc hukommelseskort (koster hhv 500 og 2k) vedsiden af, så er du godt kørende :)
Det er ikke billigt, men det holder at have mp3 afspiller i sin telefon.
Eller få en der skal til usa til at købe en ipod med hjem til dig, $299 for den billigste med plads til 15gb, eller $249 for en ipod mini med plads til 4gb.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
El Vez, virker det at købe Ipoden i USA? Som jeg har forstået det, så vil de lave europæsike afspillere som så vil passe til europæiske hjemmesider med musikken du skal købe.
Jeg er meget interesseret i at købe en Ipod, men hvis jeg køber en amerikansk vil jeg også kunne købe danske musikfiler til den.
Tja, god idé med mobilen... men det bliver nok for dyrt. Jeg vil overveje det med USA - kender en del Amerikanere. Kan man ikke godt sende sådan en med privat pakkepost uden at den bliver snuppet af tolderne?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg købte den i Apples webbiks online, da det var det billigste sted at købe den, da jeg købte den.
Den store forskel på de europæiske og amerikanske iPods er, at den europæiske har en volumebegrænsning, som man kan fjerne.. vistnok pga. nogle EU-regler.
#1 Kalle Ferm 21 år siden
De er jo ret dyre - selv de billigste på EDBproser. Er der nogen der har set et rigtigt godt tilbud for tiden?
#2 El vez 21 år siden
Det er ikke billigt, men det holder at have mp3 afspiller i sin telefon.
Eller få en der skal til usa til at købe en ipod med hjem til dig, $299 for den billigste med plads til 15gb, eller $249 for en ipod mini med plads til 4gb.
#3 filmz-Dennis 21 år siden
El Vez, virker det at købe Ipoden i USA? Som jeg har forstået det, så vil de lave europæsike afspillere som så vil passe til europæiske hjemmesider med musikken du skal købe.
Jeg er meget interesseret i at købe en Ipod, men hvis jeg køber en amerikansk vil jeg også kunne købe danske musikfiler til den.
Kender du noget til det?
#4 El vez 21 år siden
*drumroll*
...mp3 filer!
Uafhængig af hvem der har dimset dem og hvor de er blevet dimset.
#5 Kalle Ferm 21 år siden
Jeg vil overveje det med USA - kender en del Amerikanere. Kan man ikke godt sende sådan en med privat pakkepost uden at den bliver snuppet af tolderne?
#6 filmz-Dennis 21 år siden
- så vidt jeg har forstået er det nogen specielle filer man bruger på Ipoden. Altså så man bliver nødt til at købe musikken på nette hos Apple
#7 El vez 21 år siden
#6 Så har du misforstået. Alle mp3 filer duer.
#8 filmz-Kadann 21 år siden
Helt forkert.. Du kan bruge MP3, som El vez skriver, men du kan bruge Macs eget musikformat på den, som du kan bl.a. kan lave via iTunes.
Macs format er en del bedre mht. lydkvalitet og størrelse, men gider du ikke at rode med det, så bruger du bare MP3.
Og det fungerer ganske fint på min, som jeg har haft i et godt stykke tid nu. :)
#9 filmz-Dennis 21 år siden
Har du købt din Ipod i USA? eller på nettet?
#10 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg købte den i Apples webbiks online, da det var det billigste sted at købe den, da jeg købte den.
Den store forskel på de europæiske og amerikanske iPods er, at den europæiske har en volumebegrænsning, som man kan fjerne.. vistnok pga. nogle EU-regler.