Jeg fandt faktisk "Pigen der elskede Tom Gordon" forbavsende tom og egentlig lettere kedelig. Sammen med 'Dreamcatcher' rangerer den nok blandt de King bøger jeg har været mest skuffet over.
#13 - Synes du Dreamcatcher er en udmærket filmatisering? Føj for helvede, for at sige det mildt. Jeg syntes bogen var middelmådig i forhold til, at det er King - og filmen var, mildt sagt, ganske forfærdelig. Men okay, det er vel smag og behag.. Tydeligvis :)
Rose Madder, hm. Det var en okay bog, men noget mere forglemmelig en mange af hans andre bøger. Den har sine positive sider, men bestemt også sine trælse øjeblikke.
Jeg holder helt klart mest de af King's romaner der foregår i realistiske miljøer. It, Misery og Geralds Game. De andre siger mig ikke noget, men det er mest fordi jeg ikke bryder mig om genren.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Hvad med "Dark Tower" serien. Skulle den ikke være helt vild fantastisk. Ikke fordi cyberdog skal starte med den, men har bare hørt at den skulle være noget specielt...er der nogen der kan anbefale den?
Heyy - vildt tak for den fede respons :) Jeg havde Ondskabens Hotel i tankerne - og The Dead Zone... Faktsik har jeg Geralds Leg liggende - måske den alligevel skal ha en chance mer - det fik den ikke første gang jeg prøvede...
Tror jeg smutter forbi min bogpusher og ser om han har een af dem...
Ihvertfald tak fordi i lige gad bruge tid på at vejlede mig :) Lækkert :)
#17 Jeg er også frisk på at give Insomnia et par thumbs up - jeg husker den som værende rigtig fed.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 davenport 19 år siden
En lille sød bog, der er væk på en god eftermiddag, er "Pigen Der Elskede Tom Gordon" - Ikke et hovedværk, men meget underholdende.
#12 ks 19 år siden
#13 filmz-jackjazz 19 år siden
"Dreamcatcher" synes jeg til gengæld er en rigtig god bog, og forøvrigt også en udmærket filmatisering
En bog, som jeg synes mangler at blive nævnt er "Rose Madder", som jeg også mener befinder sig i den absolutte top blandt SK's værker.
//JackJazz
#14 ks 19 år siden
Rose Madder, hm. Det var en okay bog, men noget mere forglemmelig en mange af hans andre bøger. Den har sine positive sider, men bestemt også sine trælse øjeblikke.
#15 filmfan 19 år siden
#16 Bates 19 år siden
#17 davenport 19 år siden
Dog anbefales også Insomnia, som er ret overset.
#18 DarkLight 19 år siden
#19 filmz-Cyberdog 19 år siden
Jeg havde Ondskabens Hotel i tankerne - og The Dead Zone...
Faktsik har jeg Geralds Leg liggende - måske den alligevel skal ha en chance mer - det fik den ikke første gang jeg prøvede...
Tror jeg smutter forbi min bogpusher og ser om han har een af dem...
Ihvertfald tak fordi i lige gad bruge tid på at vejlede mig :)
Lækkert :)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#20 filmz-yoshimura 19 år siden