Gravatar

#1 filmz-Mifan 22 år siden

Sakset fra theforce.net:

We've received information from a reliable source that an official announcement regarding the much rumored Trilogy DVD is expected soon. Our source says next Tuesday (2/10) will bring official word that the Special Edition versions of Star Wars: A New Hope, The Empire Strikes Back, and Return Of The Jedi will be released in a four disk set on September 21 of this year. No mention was made of additional footage, or the contents of the fourth disk, but more information will likely be known next week.
~ Mifan
Gravatar

#2 gi-jones 22 år siden

Jeg tvivler. Mit gæt er at de først kommer efter EP III

Og det er nok næppe sandsynligt med en 4-disc box. Jeg tror de kommer i enkelte 2-disc udgivelser ligesom EP I & II. Det lægger layoutet af deres covers ihvertfald op til.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Captain Vallo 22 år siden

Håber næsten, at du har ret.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#4 filmz-Wacker 22 år siden

De presser lige den citron, indtil de ikke kan få flere penge ud af dem
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3983594600] 22 år siden

Jeg vil ikke købe den 4-disc....venter til der kommer 2.disc som de to vi allerede har set....de skal komme!
Gravatar

#6 Hasselguff 22 år siden

Hvis det kun er specialudgaverne fra 1997 og ikke ""special-special editions" med nye modifikationer skal jeg heller ikke have dem - vi ved jo at der er flere elementer som Lucas lurer på at ændre for at koble OT bedre sammen med PT.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 El vez 22 år siden

Ved vi det ?

..jeg vidste det ikke :|

Hvad er det for elementer ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 Hasselguff 22 år siden

Som altid er der ingen garantier for at vi nogensinde for de følgende tilføjelser at se, men jeg har for nogen tid siden læst, at Lucas meget gerne ville have Williams' "Darth Vader" og "Imperial March" temaer med på soundtracket til "New Hope" og at skuespilleren, der agerer kejser i hologrammet i "Empire", skulle erstattes med en optagelse af McDiarmid, som eftersigende blev lavet under indspilningerne til "Clones".

Derudover har Rob Coleman åbent udtalt, at han meget gerne ville opdatere den CG Jabba de tilføjede "New Hope" i 1997, og mon ikke dette udspringer af samtaler med Lucas selv. Dertil kommer en masse spekulationer om andre "svage" elementer som skulle blive ændret af ILM men disse er ikke blevet omtalt i noget officielt forum og tæller derfor kun som rygter.

Det der gør det ekstra frustrerende at vente på OT DVD'erne er, at vi ikke ved om det Lucas har sagt nu også bliver realitet eller om de bare er endnu en omgang varm luft, i stil med det han så ofte lukker ud uden tilsyneladende at tage de forventninger som han ansporer blandt fansene i betragtning. For bare tre år siden udtalte han ligeledes, at de klassiske Star Wars film aldrig ville blive udgivet på DVD.

Vi får at se engang når skiverne bliver annonceret officielt - men er det som sagt kun 1997 udgaverne at finde takker jeg pænt nej...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [3983594600] 22 år siden

Med hensyn til CG gad jeg godt se en Rancor animeret ordentligt. Jeg mener ikke at der skal ændres i filmen, men mske en lille sød én i Ep3 eller noget. :)
Gravatar

#10 McPeter 22 år siden

#9 - jeg tror ikke de findes i små søde versioner - i bedste fald måske i små, men så heller ikke mere! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: