Nøjagtig grunden til, at jeg aldrig handler hos Play. Jeg oplevede det, allerførste gang jeg bestilte hos dem. Det blev også adskillige hundrede kroner i told, så nu handler jeg udelukkende fra Axel, Amazon og HMV (altså internationalt).
For at play vil sende til en ikke UK adresse så skal man vælge Euro. De £18 bliver så til €28. Smid det ind og husk på at PostDK har sat deres gebyr op med 100% til 150kr. så får du at du skal betale DKK211,29 i told, moms og gebyr for pakken fra Play.com
Din pakke fra CD-Wow skulle de ikke gerne røre. Men ved selvfølgelig ikke hvis de fik pakkerne på samme tid om de så tæller som en.
Jeg ville nok lige få fat i de toldcenteret og høre hvad der foregår.
Forresten så er der altid risiko for at forsendelser fra play.com bliver tager i tolden, da de sender fra Jersey og dermed udenfor EU. CD-Wow plejer der dog ikke at være den slags problemer med.
Okay, kan jeg godt lade være med at hente pakken. Den bliver returneret den 11/1. Bliver gebyret fra postdanmark på 193kr. og told på 94kr. så bare slettet, eller kan jeg ende med ekstra regninger?
Okay, er der nogen der ved hvorfor der aldrig kommer told på fra Axelmusic.com i USA og Videogamesplus.ca fra Canada. Det er jo uden for europa. Har aldrig oplevet told fra dem.
#16 - jeg ved ikke om det bare var held (i uheld), men jeg fik bare en toldbefængt pakke sendt tilbage for et par år siden og slap så for gebyrer også, så vil tro det kan lade sig gøre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#12 El vez 17 år siden
Cd-wow derimod sender gennem tyskland eller andet EU land, så det er nok play den er gal med :)
#13 filmz-tom welling 17 år siden
#14 The Insider 17 år siden
#15 Scherlund 17 år siden
For at play vil sende til en ikke UK adresse så skal man vælge Euro. De £18 bliver så til €28. Smid det ind og husk på at PostDK har sat deres gebyr op med 100% til 150kr. så får du at du skal betale DKK211,29 i told, moms og gebyr for pakken fra Play.com
Din pakke fra CD-Wow skulle de ikke gerne røre. Men ved selvfølgelig ikke hvis de fik pakkerne på samme tid om de så tæller som en.
Jeg ville nok lige få fat i de toldcenteret og høre hvad der foregår.
Forresten så er der altid risiko for at forsendelser fra play.com bliver tager i tolden, da de sender fra Jersey og dermed udenfor EU. CD-Wow plejer der dog ikke at være den slags problemer med.
#16 filmz-tom welling 17 år siden
#17 The Insider 17 år siden
#18 filmz-tom welling 17 år siden
#19 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#20 lagoni 17 år siden