Gravatar

#11 Spanner 17 år siden

Nu glæder jeg mig ekstra meget til at få min Superbad BD fra Play... :P
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 El vez 17 år siden

Play sender fra Jersey, der er uden for EU.

Cd-wow derimod sender gennem tyskland eller andet EU land, så det er nok play den er gal med :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 filmz-tom welling 17 år siden

Hvordan ved toldvæsenet hvad pakken koster? Jeg har ikke kigget så meget på de breve, jeg har fået, når jeg har åbnet dem. Men står det udenpå pakken?
Gravatar

#14 The Insider 17 år siden

Nøjagtig grunden til, at jeg aldrig handler hos Play. Jeg oplevede det, allerførste gang jeg bestilte hos dem. Det blev også adskillige hundrede kroner i told, så nu handler jeg udelukkende fra Axel, Amazon og HMV (altså internationalt).
War. War never changes.
Gravatar

#15 Scherlund 17 år siden

Hmm jeg kan ikke få dine tal til at passe på told lommeregneren

For at play vil sende til en ikke UK adresse så skal man vælge Euro. De £18 bliver så til €28. Smid det ind og husk på at PostDK har sat deres gebyr op med 100% til 150kr. så får du at du skal betale DKK211,29 i told, moms og gebyr for pakken fra Play.com

Din pakke fra CD-Wow skulle de ikke gerne røre. Men ved selvfølgelig ikke hvis de fik pakkerne på samme tid om de så tæller som en.

Jeg ville nok lige få fat i de toldcenteret og høre hvad der foregår.

Forresten så er der altid risiko for at forsendelser fra play.com bliver tager i tolden, da de sender fra Jersey og dermed udenfor EU. CD-Wow plejer der dog ikke at være den slags problemer med.
Gravatar

#16 filmz-tom welling 17 år siden

Okay, kan jeg godt lade være med at hente pakken. Den bliver returneret den 11/1. Bliver gebyret fra postdanmark på 193kr. og told på 94kr. så bare slettet, eller kan jeg ende med ekstra regninger?
Gravatar

#17 The Insider 17 år siden

Tror ikke, du kan løbe fra den... De har allerede foretaget deres "arbejde" hos posten og tolden, så det vil de forlange at blive betalt for.
War. War never changes.
Gravatar

#18 filmz-tom welling 17 år siden

Okay, er der nogen der ved hvorfor der aldrig kommer told på fra Axelmusic.com i USA og Videogamesplus.ca fra Canada. Det er jo uden for europa. Har aldrig oplevet told fra dem.
Gravatar

#19 Spanner 17 år siden

Fra Axelmusic.com:

Items are shipped from our warehouses in either Denmark, Germany or Holland. Local customs charges may apply outside/inside the European Union.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#20 lagoni 17 år siden

#16 - jeg ved ikke om det bare var held (i uheld), men jeg fik bare en toldbefængt pakke sendt tilbage for et par år siden og slap så for gebyrer også, så vil tro det kan lade sig gøre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: