Gravatar

#21 filmz-tom welling 17 år siden

*20
Okay, kan man spørge om sådan noget på posthuset. Lidt træls at give næsten 500kr. for det spil, som det koster i danmark.
Gravatar

#22 davenport 17 år siden

det er desværre en risiko man løber. Fasisterne skal nok få indkrævet deres mønter. Enden er nok, at det er mest smart at du hoster op, så du i det mindste får spillet, og ikke bare skal betale penge for noget du ikke får..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 filmz-tom welling 17 år siden

*22
Ja, det er rigtigt. Det kan også bare være at jeg var meget uheldig denne gang. Har nok købt 10 andre ting hos play, der kostede over 88kr, som ikke blev taget i tolden. Men nu tør jeg næsten ikke handle der mere. De har ellers tit nogen gode tilbud.
Gravatar

#24 Spanner 17 år siden

Jeg har fået sendt omkring 30 pakker fra Play uden at der er røget told på, så du er nok bare røget i den uheldige postsæk.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#25 chandler75 17 år siden

Du kan vel i reglen bare sige, at du ikke kender noget til den pakke. Jeg tvivler på, de sender fogeden efter dig.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#26 Skeloboy 17 år siden

Hvis tolden er alt for dyr, så kan de have taget fejl af beløbet.

For ½ års tid siden skulle jeg betale told af en pakke på 300 kr, men de havde læst beløbet som 300$...

Jeg valgte at betale tolden, indsende et refusionsbrev...og 4! måneder efter fik jeg de penge tilbage jeg skulle have...
Gravatar

#27 El vez 17 år siden

Axel sender, ligesom Cd-wow, via et EU land og du bliver derfor ikke opkrævet told.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#28 filmz-tom welling 17 år siden

*25
Kan jeg det? Mit navn og adresse står jo på pakken.

*26
Denne her pakke koster 18 pund, tolden er 94kr, men det er gebyret som er højst. Men nu har postdanmark jo også sat gebyret meget højt op. Det er lidt træls.
Gravatar

#29 filmz-tom welling 17 år siden

Kender I www.videogamesplus.ca. Det ligger i Canada. Der har jeg bestilt rigtig mange spil. Gad vide hvorfor der ikke kommer told på dem. Det er uden for Eu. Måske er jeg bare heldig endnu:)
Gravatar

#30 filmz-tom welling 17 år siden

Nu står at man skal betale 25 procent af pakkens værdi i det moms. Jeg er kommet af med 94kr. fra told&skat. Er det så rigtigt?

Skriv ny kommentar: