Jeg er i syv sind. Vil gerne se dette, men udenfor udspiller der sig et formidabelt tordenvejr, og masser af lyn. Mit yndlingsvejr! De tunge dråber er begyndt at falde, så jeg kan ikke tage computeren med ud... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fantastisk måde at tænde det på. Igen er det fællesskabet der er i højsædet. Som om de vil sige, at det er ikke en mand der skal hyldes, det er os allesammen. Vi løfter i flok. Det var en både flot og rørende måde at gøre det på.
Hehe ja, ganske munter måde og lave lidt grin, med en gentagende tone i et stykke klassisk musik 8-)
Og ja 007 og Dronningen, og så self. den hel rigtige faldskærm, så perfekt. Men håber snart nogen smider hele bonde til industri delen op, så jeg kan få det genset, og hørt den sublime musik.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 davenport 12 år siden
De tunge dråber er begyndt at falde, så jeg kan ikke tage computeren med ud... :/
#112 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#114 elwood 12 år siden
#115 Richard Burton 12 år siden
#116 elwood 12 år siden
#117 elwood 12 år siden
#118 bhs 12 år siden
#119 elwood 12 år siden
Og ja 007 og Dronningen, og så self. den hel rigtige faldskærm, så perfekt. Men håber snart nogen smider hele bonde til industri delen op, så jeg kan få det genset, og hørt den sublime musik.
#120 bhs 12 år siden