Gravatar

#11 dyg 12 år siden

Ah ja, basketball skal jeg også se. Har en litauer i huset, så mon ikke vi får set nogle kampe med Litauen?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 MMB 12 år siden

Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i basketball. Det er måske en fejl. Hmm...
Gravatar

#13 dyg 12 år siden

Hvornår starter åbningsceremonien?
Gravatar

#14 bhs 12 år siden

20:00
Gravatar

#15 dyg 12 år siden

Studser bare over, at TV2 først skriver Opening Ceremony i deres tv-program kl. 22:00.
Gravatar

#16 dyg 12 år siden

Nå, tv2's tvguide siger følgende:

DU KAN OGSÅ SE "OL: ÅBNINGSCEREMONIEN, DIREKTE"
ZDF | fredag d. 27.07 kl. 21:30 - 01:30
Eurosport | fredag d. 27.07 kl. 22:00 - 02:00
TV 2 HD | fredag d. 27.07 kl. 22:00 - 01:05

Så det er sikkert først kl. 22. Bare alt deres intro-lort først.
Gravatar

#17 Tommy Kristensen 12 år siden

Der er først indmarch kl. 22:00 - egentligt ret åndsvagt. Mange af deltagerne var lidt skuffede over ikke at kunne deltage, da de allerede skal i "kamp" dagen efter - og derfor ikke kunne yde optimalt, efter at skulle stå op adskillige timer, kort nattesøvn og flere timers transport dagen efter. Det er satme dårlig planlægning.
Gravatar

#18 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Den starter klokken 22.00. Det er også grunden til at der blandt andet fra Danmark kun er knap halvdelen af atleterne der er til stede, i og med at mange af dem har konkurrence om lørdagen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#19 Tommy Kristensen 12 år siden

Glæder mig næsten mest til selve åbningen, den i Kina var så vanvittig, at jeg har svært ved at tro, at englænderne kan toppe den.
Gravatar

#20 bhs 12 år siden

Åndssvagt, at det er så sent. Kan godt forstå, at nogle af deltagerne fravælger det, hvis de skal tidligt op og dyste.

Er der nogle der har et link til, et godt overblik over de forskellige sportsgrene og hvornår de forskellige sportsgrene udspiller sig?

Skriv ny kommentar: