Hvorfor bliver journalisterne ved med at interviewe Jeanette Ottesen. Kæft en sur mokke, som svarer modbydeligt hver eneste gang man udspørger hende om noget.
Really? Jeg synes da, hun virker ganske fornuftig, når hun ellers ikke har tabt en OL finale, og derfor forståeligt nok er frustreret.
#255 Har nu fulgt med de seneste par dage og det er min indtryk, at hun altid virker sådan. Men kan være, at jeg tager fejl og kun vurdere hende i henhold til de sidste par dage.
#251 MMB 12 år siden
Really? Jeg synes da, hun virker ganske fornuftig, når hun ellers ikke har tabt en OL finale, og derfor forståeligt nok er frustreret.
#252 bhs 12 år siden
#253 bhs 12 år siden
Forståeligt nok ved det nuværende interview, men snakker om alle de andre. Hun svarer altid på samme måde. Kort og koldt.
#254 elwood 12 år siden
"det gik ikke med kampen den her gang, men hvad var det som gik galt?"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#255 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Den der lidt sure mine og med korte svar er ikke noget der kendetegner hende, men nu bliver hun også interviewet kort efter sin finale.
#254 Eller den klassiske. "I tabte desværre jeres kamp efter en meget tæt semifinale. Hvad er det for en følelse i står med lige nu ?"
#256 bhs 12 år siden
Har nu fulgt med de seneste par dage og det er min indtryk, at hun altid virker sådan. Men kan være, at jeg tager fejl og kun vurdere hende i henhold til de sidste par dage.
#257 elwood 12 år siden
Generelt er der mange dumme spørgsmål de får stillet.
Men okay det her guldkorn fra Sisse Fisker, ved ikke om det er blevet linket til, men for dælen det er morsomt!
Det lyder lidt som om hun snakker om noget hel hel andet...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#258 MMB 12 år siden
Enig :)
#259 Highland Park 12 år siden
Ha! Den havde jeg ikke hørt før. :D
Det minder mig om denne:
#260 bhs 12 år siden
God humor!
Savner de sorte spejder ;)