Gravatar

#281 MMB 12 år siden

Game and match! Fremragende kamp!
Gravatar

#282 bhs 12 år siden

Så vandt han. Sikke en kamp! Publikum fik virkelig noget for pengene
Gravatar

#283 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Så er der igen en chance for en dansk medalje i aften i 800 meter fri til Lotte Friis. Og det bliver heldigvis sendt på DR1.
Ham Michael Hinge er en sand fornøjelse at lytte til.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#284 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Og hvor er Phelps fantastisk. Man regnede med at Ian Thorpe i sin tid skulle blive den store legende, men han blev hurtigt overhalet af Phelps.
Gravatar

#285 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Jeg skal love for at Team USA lige har gjort rent bord og ikke mindst at de har to meget unge talentfulde piger. Synd for Lotte Friis at hun ikke fik metal, men det viser blot at i et OL er der ikke noget der er givet blot fordi man er favorit.

Jeg kan dog godt forstå hendes ærgelse, når man har brugt 4 år på at træne til netop denne disciplin.
Gravatar

#286 bhs 12 år siden

Desværre gik den ikke for Jeanette
Gravatar

#287 MMB 12 år siden

Elendig dag for Danmark igen, igen (bortset fra badmintonkampen).
Gravatar

#288 MMB 12 år siden

bhs (286) skrev:
Desværre gik den ikke for Jeanette

Synes du stadig, hun er en sur mokke? :D
Gravatar

#289 bhs 12 år siden

I dag er hun ikke en sur mokke :)
Men at sige, at hun har en gammel krop er noget sludder. Kvinden er 24 år ;)
Hun er desværre bare ikke bedre, internationalt set.
Gravatar

#290 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Hun var ikke bedre ved dette OL, men hun er trods alt verdensmester på 100 meter fri. At hun ikke kvalificerede sig til finalen er lidt mere ventet, til trods for at hun normalt svømmer hurtigere end hun gjorde i dag.

Den største skuffelse var helt sikkert Lotte Friis som normalt også klarer sig rigtig godt på 800 meter fri, men som sagt så er det OL og der giver folk sig endnu mere. Jeg må dog sige, at jeg føler med de svømmere som skal give interview kort tid efter deres største skuffelse i deres karriere.

De andre atleter gjorde det ellers ganske fint i forhold til deres niveau. Jeg glæder mig også over at Jonas Høgh stadigvæk fører i finnjollen efter endnu nogle gode sejladser.

Skriv ny kommentar: