At least there's no 'Wonderwall' on there (pladen Dig Out Your Soul). I can't f---ing stand that f---ing song! Every time I have to sing it I want to gag. Problem is, it was a big, big tune for us.
Nej det er ikke et kopiband, det var for sjov. Jeg synes bare stadigvæk det er en falliterklæring at man stiller op som et nyt band og så spiller en sang fra sit gamle band.
Nej det er ikke et kopiband, det var for sjov. Jeg synes bare stadigvæk det er en falliterklæring at man stiller op som et nyt band og så spiller en sang fra sit gamle band.
Det ved jeg ikke, om jeg er enig i. Fordi der kommer uoverensstemmelser i et band, der gør, at man bliver nødt til at gå fra hinanden, så betyder det jo ikke, at sangene fra fortiden, som i høj grad har været med til at forme dem som mennesker, ikke er relevante mere.
#451 MMB 12 år siden
#452 davenport 12 år siden
#453 elwood 12 år siden
ikke snudeskaftet
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#454 davenport 12 år siden
#455 MMB 12 år siden
#456 elwood 12 år siden
Det så hyggelig en sang.
#457 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#458 elwood 12 år siden
#459 MMB 12 år siden
Det ved jeg ikke, om jeg er enig i. Fordi der kommer uoverensstemmelser i et band, der gør, at man bliver nødt til at gå fra hinanden, så betyder det jo ikke, at sangene fra fortiden, som i høj grad har været med til at forme dem som mennesker, ikke er relevante mere.
#460 MMB 12 år siden