Jeg synes nu at Ulla er fantastisk. Det kinesiske var også en god åbning, men det var mere på den måde at jeg fandt det utroligt flot og teknisk veludført. De ville bevise at festfyrværkeri af dimensioner.
Det engelske er mere emotionelt og der er mere hjerte og mangfoldighed i det og det er sådan en åbning jeg foretrækker.
Ulla er en af de dygtigste TV2 reportere med stor indsigt, fantastisk til at få fat i de store historier og ikke mindst en fabelagtig måde at formidle sit stof på. Hende, Rasmus Tantholdt, Simi Jan og Natasha Crone er blandt de dygtigste.
Tværtimod er der mange af sportsjournalisterne der mangler de samme egenskaber, men det er måske også derfor de er journalister på det område.
#41 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
#42 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Det engelske er mere emotionelt og der er mere hjerte og mangfoldighed i det og det er sådan en åbning jeg foretrækker.
#44 elwood 12 år siden
#45 MMB 12 år siden
Seriøst? Jeg kan ikke fordrage hende, og hun fortæller om selv de mest åbenlyse ting, hvor hun bare burde tie stille.
#46 elwood 12 år siden
#47 Richard Burton 12 år siden
#48 elwood 12 år siden
Hehe plads til humoren også.
Det satme stort det her, jeg fik hel gåsehud i starten, hvor man så de industrielle tårne hæve sig.
#49 MMB 12 år siden
#50 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden
Tværtimod er der mange af sportsjournalisterne der mangler de samme egenskaber, men det er måske også derfor de er journalister på det område.