Hey.. jeg overvejer kraftigt at købe Once upon a time in America... Er der nogle der kan anbefale filmen ?? Og lever denne film op til den høje standart der er lagt for gangster/mafia genren ???
Jeg vil godt anbefale den. Det er dog mere et drama end en decideret gangsterfilm. Leone har, med velkendte Morricone til at stå for musikken og en prægtig håndfuld skuespillere skabt en flot og rørende historie. Som i hans andre film tager han sig god tid til at fortælle den, men det er det hele værd efter min mening.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja den kan klart anbefales. Stereo Studio har den sågar til en hund, så der er sådan set ikke noget at betænke sig over. Men som de andre siger så er den pænt lang, skal ikke smiddes på afspilleren alt for sent :)
# 8 nej, det er den ikke, men den er absolut 100 kr værd. Leone fortæller sine historier, også denne, på en helt anden måde end Coppola. Hans visuelle stil blandet med Morricones musik gør filmen til en flot oplevelse, specielt i første halvdel af filmen, der fortæller om personernes barndom og hvordan reletionerne mellem personerne blev skabt.
#1 21 år siden
Og lever denne film op til den høje standart der er lagt for gangster/mafia genren ???
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Og jeg kan sagtens anbefale den.. god, men lidt lang film.
#3 El vez 21 år siden
#4 ks 21 år siden
#5 inflector 21 år siden
#6 21 år siden
eller hvor ligger der sådan en ??
#7 lagoni 21 år siden
#8 filmz-el bucho 21 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***