Måske ikke 100%, men det er ihvertfald samme tema.. Jeg er så ikke helt klar over, om det skal forestille at Antonio er den samme mariachi, som i "El Mariachi"..
Hmm tja El Mariachi handler jo om en spillemand der bliver mistænkt for at være morder og ener med at rode sig ud i noget snavs med en narkobaron.
Desperado handler om en fyr der har været spillemand, men som nu render rundt og hævner sig på samtlige narkobaroner.
Det lyder nu meget sammenhængende på mig, der er også et flashback i Desperado der er fuldstændig som taget ud af El Mariachi (hvor han skyder hans hånd ?), men det er meget længe siden jeg har set den, så jeg er ikke 100%
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Vær 100%! Det ER sådan de hænger sammen. Ham der spillede El Mariachi i 1'eren ER skam også med i Desperado, selvom det er Banderas, der har overtaget hans rolle. Hvem han er? Se filmen igen, og... bring your guitars. (hint)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#1 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#2 filmz-Kadann 22 år siden
Men, reelt set er "Once Upon.." en 3'er, da der jo også findes El Mariachi. :)
Rækkefølgen er:
El Mariachi
Desperado
Once Upon A Time In Mexico
#3 trekster 22 år siden
"El Mariachi" og "Desperado"
#4 MadMartigan 22 år siden
#5 Kalle Ferm 22 år siden
Var der nogen der nævnte Desperado, for det er da vist den?
Jakob ;-)
#6 filmz-Plimmer 22 år siden
#7 filmz-Kadann 22 år siden
Måske ikke 100%, men det er ihvertfald samme tema.. Jeg er så ikke helt klar over, om det skal forestille at Antonio er den samme mariachi, som i "El Mariachi"..
#8 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#9 El vez 22 år siden
Hmm tja El Mariachi handler jo om en spillemand der bliver mistænkt for at være morder og ener med at rode sig ud i noget snavs med en narkobaron.
Desperado handler om en fyr der har været spillemand, men som nu render rundt og hævner sig på samtlige narkobaroner.
Det lyder nu meget sammenhængende på mig, der er også et flashback i Desperado der er fuldstændig som taget ud af El Mariachi (hvor han skyder hans hånd ?), men det er meget længe siden jeg har set den, så jeg er ikke 100%
#10 Captain Vallo 22 år siden
Det ER sådan de hænger sammen.
Ham der spillede El Mariachi i 1'eren ER skam også med i Desperado, selvom det er Banderas, der har overtaget hans rolle.
Hvem han er?
Se filmen igen, og... bring your guitars.
(hint)
then why is my arse
the perfect height for kicking?