Kan vi ikke snart afskaffe den der forfejlet form for kritik der hedder "bogen er bedre end filmen"?
Især Harry Potter-fans skal næsten altid sammenligne: det og det manglede fra bogen og derfor er filmen dårlig.
"Ondskabens hotel" er tydeligvis ikke en film der prøver at følge bogen, så hvorfor skal den have kritik for det? Anmeld filmen, i stedet for at anmelde den ud fra bogen.
Kan vi ikke snart afskaffe den der forfejlet form for kritik der hedder "bogen er bedre end filmen"?
Især Harry Potter-fans skal næsten altid sammenligne: det og det manglede fra bogen og derfor er filmen dårlig.
"Ondskabens hotel" er tydeligvis ikke en film der prøver at følge bogen, så hvorfor skal den have kritik for det? Anmeld filmen, i stedet for at anmelde den ud fra bogen.
Selvom jeg ikke havde læst bogen, så vil jeg alligevel synes den var dårlig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#21 Michael Andersen 15 år siden
#22 filmz-Bruce 15 år siden
#23 davenport 15 år siden
(Royal Ceres - blå, nr. 5 i varmen)
#24 elwood 15 år siden
Men ehmm skål aligevel 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#25 Michael Andersen 15 år siden
#26 Nicki52 15 år siden
Selvom jeg ikke havde læst bogen, så vil jeg alligevel synes den var dårlig.
#27 Michael Andersen 15 år siden
#28 Highland Park 15 år siden
#29 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 gi-jones 15 år siden