Gravatar

#261 PredatorX 15 år siden

Nicki52 (260) skrev:
Antlion (259) skrev:
#258:

Dine skriftlige formuleringsevner, til trods for din forbedrede grammatik, gør det altså også svært at debattere med dig. Jeg har ikke set nogen argumenter, hvori du begrunder hvorfor Kubricks "The Shining" er en mislykket film: Du henviser til en række scener, som du ikke kan resumere korrekt, og derved kommer din agitation til at i, at du gentagende gange fortæller, at du ikke bryder dig om filmen.

Hvis du mestrer dine argumentative færdigheder, vil folk svare seriøst, og vi vil få en interessant debat omkring Stanley Kubrick, Stephen King og filmen/romanen "The Shining"!

Altså skuespillet var godt, musikken var god, instruktionen var god, men det meste af handling syntes jeg slet ikke var uhyggeligt, og jeg begyndte at grine af Jack Nicholson da han blev skrupskør uden videre.

Uden videre?? Han er det da hele filmen...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#262 filmz-RJ 15 år siden

Jeg må godt nok sige at jeg syns netop Jack Nicholson spiller en af sine bedste roller i denne film. Filmen er på top 10 over gysere jeg har set.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#263 MOVIE1000 15 år siden

#258 jeg gør ikke. og hvis du trykker på min profil kan du faktisk se at der er nogen som tager dig seriøst.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#264 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (263) skrev:
#258 jeg gør ikke. og hvis du trykker på min profil kan du faktisk se at der er nogen som tager dig seriøst.

Det jeg siger mener jeg særiøst.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#265 MOVIE1000 15 år siden

#264 det har jeg heller ikke sagt, jeg tager skam dig seriøst.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: