Gravatar

#71 Nicki52 15 år siden

bruce (70) skrev:
Filmzkim (57) skrev:
For at lige at blande mig i diskussionen!...
I frygt for at komme på ignorelisten, vil jeg gerne sige, at PredatorX og bruce går for langt.
bruce ignorere ham, fordi Nicki synes Hundehotellet... *damn*, jeg mener Ondskabens Hotel er dårlig!

Nej :) Det er faktisk ikke derfor, at jeg ignorerer ham. Faktisk har jeg i min tid på forum'et oplevet ganske mange sjove episoder med mange sjove brugere og dem som har været her ligeså længe, vil have mange mindeværdige (eller mangel på samme) oplevelser ved at læse disse tråde til ende. Men jeg har nu aldrig været den, som har "slukket" for modpartens argumenter, men tværtimod taget handsken op, når der skulle argumenteres. Sikkert, at mange synes jeg har været en pain in the ass for dette .... commitment. Men nu er jeg også ytringsfriheds fascist.

Jeg er dog nået til et punkt, hvor det ikke er alt jeg gider at læse og ikke mindst gider svare på og skal jeg være helt ærlig, så har jeg ikke læst et eneste indlæg fra Nicky52, som siger mig en skid, endsige giver mening. Jeg har forsøgt og kaste et par udsagn for at se om der var livstegn, men må konstatere, at han er på Mars og jeg er på Venus og jeg for mere ud at at sige som Sten Broman fra Kontrapunkt:

"Bort med buren!"

Jeg læser det som giver mening for mig.

Du er sådan en fed person, Bruce! xD (er blevet lalleglad hippie)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#72 PredatorX 15 år siden

Jeg kan instruere Ondskabens hotel hvis der er en som vil skrive manuskrift og producere den. Ondskabens hotel er en tåbelig gammel film af en gammel havenisse der hedder Stanley

Bruce er så tålmodig og finde flotte argumenter altid, som er lige spot-on.

Min tålmodighed er lig nu, og jeg HADER at skrive indlæg. Alligvel kan jeg ikke lade være, og jeg ville aldrig smide nogle på ignore listen.Tværtimod glæder det mig der findes så tåblige mennesker som *******, for så er der ikke så meget at græde over den dag jorden bliver opslugt af solen og vi alle smelter på et nanosekund :-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#73 elwood 15 år siden

It's All in the NUMBERS!

The Numbers are the key!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#74 Nicki52 15 år siden

PredatorX (72) skrev:
Bruce er så tålmodig og finde flotte argumenter altid, som er lige spot-on.

Min tålmodighed er lig nu, og jeg HADER at skrive indlæg. Alligvel kan jeg ikke lade være, og jeg ville aldrig smide nogle på ignore listen.Tværtimod glæder det mig der findes så tåblige mennesker som *******, for så er der ikke så meget at græde over den dag jorden bliver opslugt af solen og vi alle smelter på et nanosekund :-D
tor

Jeg vil faktisk undskyld for det jeg sagde. Jeg mente det ikke. Jeg har jo ikke givet manden en chance. Sig en god film af ham og så ser jeg den og fortæller hvad jeg synes om den uden at svine den til.
PredatorX, du bruger alt for meget sakasme. Hvorfor?
Gravatar

#75 evermind 15 år siden

Jeg synes, Ondskabens Hotel er god, så det hjælper nok ikke så meget. :)

Men jeg kan også godt lide A Clockwork Orange og Full Metal Jacket (dog mest første halvdel).
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#76 Nicki52 15 år siden

evermind (75) skrev:
Jeg synes, Ondskabens Hotel er god, så det hjælper nok ikke så meget. :)

Men jeg kan også godt lide A Clockwork Orange og Full Metal Jacket (dog mest første halvdel).

Tror jeg så prøver A Clockwork Orange, for jeg er ikke meget for krigsfilm.
Gravatar

#77 PredatorX 15 år siden

Jeg vil faktisk undskyld for det jeg sagde. Jeg mente det ikke. Jeg har jo ikke givet manden en chance. Sig en god film af ham og så ser jeg den og fortæller hvad jeg synes om den uden at svine den til.

Jeg vil hellere vende den om og sige; hvorfor ikke? Sarkasme er en herlig lille ting.

Mmmmm *tænke tænke* en god Stanley Kubrick film? Altså tja.. han har ikke lavet en eneste dårlig. Prøve at tjekke The Shining ud. Den hedder Ondskabens Hotel på dansk tror jeg nok... Super fed film:-) Du kan også med fordel tjekke Dr. Strangelove ud. Man kan måske få et computerprogram hvor man kan lægge farver på, da den er i sort/hvid, hvilket jeg kunne forestille mig ikke ville falde i din smag.

Måske kunne du instruere en ny i farver??
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#78 Nicki52 15 år siden

PredatorX (77) skrev:

Jeg vil hellere vende den om og sige; hvorfor ikke? Sarkasme er en herlig lille ting.

Mmmmm *tænke tænke* en god Stanley Kubrick film? Altså tja.. han har ikke lavet en eneste dårlig. Prøve at tjekke The Shining ud. Den hedder Ondskabens Hotel på dansk tror jeg nok... Super fed film:-) Du kan også med fordel tjekke Dr. Strangelove ud. Man kan måske få et computerprogram hvor man kan lægge farver på, da den er i sort/hvid, hvilket jeg kunne forestille mig ikke ville falde i din smag.

Måske kunne du instruere en ny i farver??

Jeg elsker Bruce og din humor. Jeg vil kun instruere den med farver hvis den interessere mig. Men jeg vil nu hellere lave noget nyt, istedet for at genindspille film. Med mindre jeg får et stort hyr for det. Hvad syntes I om danske Martin Schmidts gysere? (Mørkeleg, Sidste time, Kat, Bag det stille ydre)
Gravatar

#79 Highland Park 15 år siden

Nicki52 (78) skrev:
Hvad syntes I om [...] Kat...

Den burde have heddet "Khat" og være blevet vist i folkeskolerne som led i en skræmmekampagne, der handler om, hvad der sker, når man tygger for meget af det.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#80 Nicki52 15 år siden

Highland Park (79) skrev:
Den burde have heddet "Khat" og være blevet vist i folkeskolerne som led i en skræmmekampagne, der handler om, hvad der sker, når man tygger for meget af det.

Ja, så komme katten og æder én.

Skriv ny kommentar: