Gravatar

#1 rimmer 21 år siden

Da jeg i min tid på nettet mest har shoppet de samme steder (HMV, Axel og Laserdisken) er jeg ved at kunne deres samlinger udenad. Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre om i andre kan anbefale nogen steder på nettet hvor det er værd at "shoppe".
Det er ikke vigtigt at stederne er billige. Det jeg er interesseret i er steder med en god brugerflade, et stort udvalg og så leder jeg især efter steder (især gerne en fra japan) med mange special, limited osv. editions.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#2 dyg 21 år siden

Jeg fyrer bare lige en flok af, som jeg selv har handlet ved (har ikke haft problemer med nogen af dem):

www.Dvdoo.com
www.cdon.com
www.cd-wow.com
www.dvdsoon.com
www.dddhouse.com
www.dvdboxoffice.com
www.choicesdirect.com

Sites som jeg kender folk, der handler ved:
Yesasia
Layoyo

Håber du finder noget du kan bruge.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 nakalay 21 år siden

Du finder alverdens forhandlere her. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 dyg 21 år siden

#3 - Merci! Sådan en liste har jeg egentligt længe gerne ville se. Tak :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 21 år siden

Selv benytter jeg mig flittigt af Axel Music's aldeles udmærkede site - priserne er gode, og de er flinke til at oprette titler on request, hvis der skulle være noget, de ikke lige ligger inde med.

Også cdwow har nogle glimrende priser, og deres levering er upåklagelig - hurtig og vederlagsfri!

Hvis vi skal bevæge os uden for Europa, vil jeg absolut anbefale www.layoyo.com , som har utroligt meget at byde på til MEGET fordelagtige priser. Og så er det altså ikke piratkopier, der er tale om (men man skal ikke købe udgivelser fra Mei Ah, for de har ofte meget ringe transfers, medmindre der er tale om deres "New Versions").

For dem, der har fået øjnene op for, at de koreanske udgaver ofte er rigtig lækre, så kan www.koreandvds.com klart anbefales, især deres forskellige sales (da man jo helst skal holde sig under de magiske cirka $12 for at gå under bagatelgrænsen på 80 Dkr.) Ellers kan man holde øje med deres pre-order liste, så man har styr på, hvornår tingene udkommer, og så bede Axel om at oprette dem ;-)

Og skulle man være villig til at vove sig ud i noget nyt og spændende, kan jeg anbefale www.thainetcity.com der også har gode priser og god levering. Har man ikke set dem endnu, kan jeg anbefale Ong-Bak (selv uden undertekster!!!), Nang Nak og Khunsuk.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: