Gravatar

#81 DarkLight 22 år siden

Hehe, får mig til at tænke på den mand der første gang fandt ud af der kunne komme mælk ud af en ko. Hvad havde han gang i ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#82 filmz-Asta 22 år siden

Det er sådan en typisk mande-ting. De skal altid pille, rode og rage.... *GG*. Jeg kommer til at tænke på den bog jeg har liggende, skrevet af Nancy Friday, men jeg skal nok lade være med at uddybe det nærmere her *GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#83 nakalay 22 år siden

#81 Gætter på, han havde set en kalv die ved den. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#84 filmz-Asta 22 år siden

#83 Hvor er du da også snusfornuftig *G* ;-)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#85 nakalay 22 år siden

#84 *bukker dybt* Det tager jeg som en kompliment :) ♥♥♥
Gravatar

#86 DarkLight 22 år siden

Nakalay, hvorfor er det du prøver at ødelægge en god diskussion ved at tilføre den logik ?

Hmm min tankeassociering er nu endt ved en vis karakter i Total Recall :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#87 filmz-Asta 22 år siden

#84 Jamen, det skal du skam også have lov til *G* ;-)
Gravatar

#88 filmz-Asta 22 år siden

#86 Hvor har du dog ret *G*
Hvilken association er det?
Gravatar

#89 DarkLight 22 år siden

Hvis du har set filmen burde det ikke være svært at gætte. En der har 3 ud af de fire fordele ved en ko.

OG så er den ged hvis barberet.
Gravatar

#90 nakalay 22 år siden

#89 Og det er ikke et videre kønt syn IMHO :)

Skriv ny kommentar: