Hvis du kunne skrive hvad du skrev i forrige besked, så har du jo med alt tydligehed ikke læst (eller forstået) hvad jeg skrev i andre tråde, så er det jo total spild af tid at gøre andet end Bruce modellen.
Nej dog ikke, men herinde er der dog en bred vifte af mennesker, og jeg kan ikke se en eneste, give dig medhold, i noget af det lort du har lukket ud...
#36 Heh, ja 3-4 personer som er i mod de menneske rettigheder er virkelig en bred vifte - Men om det så var 4 millioner ville det stadig være et uværdigt menneskesyn de lægger for dagen - At du mener man er fuld af lort hvis man går ind for menneskerettighederne er dybt tragisk, især hvis du virkelig er 27 (måske har du lige fået asyl). Men enestes mening som virker relevant nu er Platons, der minder mig om at når Guderne for længst ville have givet op, så burde jeg også gøre det. Så det gør jeg nu, men afslutningsvis vil jeg da opfordre dig til at forlade Danmark hvis du har det så svært med holdningerne her i landet.
Det kan da godt være at det støder dig, Mac, men imo skal pædofile straffes ved død. At vi så ikke har dødsstraf i den danske lovgivning er en fejl, som umiddelbart bør genindføres. Hvordan kan man forsvare at folk som er så forskruede, skal sidde 16 mdr. og så lukkes ud igen?? De skulle mindst smides i et hul, hvor de kunne sidde og rådne op, og tænke på hvad de har gjort. Det fjerner ikke deres syge trang, men det fjerner dem fra samfundet, og det er fint med mig. Jeg håber ham "faderen" bliver dræbt i fængslet! Helst stukket med et spidst objekt et sted hvor det vil tage ham uger at dø i ufattelig smerte. Og så skal jeg nok stille mig op i køen, for at få lov til at pisse på hans grav. Hvis der findes et Helvede, håber jeg han tvinges til at sutte djævlepik i alt evighed, for det han har gjort kan ikke tilgives, angres eller straffes nok. Og jeg har intet til overs for pædofilsympatisører. De skal for den sags skyld samme vej! Der sidder en lille pige et sted og græder lige nu, det vil hun gøre resten af sit liv, der sikkert ender enten i selvmord eller dyb psykisk sygdom. Kan det forsvares??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Du har virkelig problemer med at holde tråden. Jeg bad ikke om support, men fortalte hvorfor det var et talentløst website. Html er beregnet på alle opløsninger, ikke at folk skal skifte for at kunne se siden.
Nu har jeg så prøvet samtlige opløsninger fra 640x400 til 1280x1024 og må ærlig talt indrømme kan læse teksten i alle opløsninger og det samme kan dem der står om mig. Så mon ikke det er tid til en synsprøve :)
Mac Mac Mac... Ja jeg er 27, og du er tilsyneladende 105, og runder snart det skrabe hjørne på 106... Nej jeg har ikke lige fået asyl, med mit navn, kan jeg hvis spores langt tilbage i den danske muld... Men Mac, hvor er det fra, har du lige fået asyl?
Hvorfor gider du at diskutere med så mange mennesker på engang, der er jo ikke den store opbakning til dig?
#31 Taxwars 20 år siden
"Modent svar,"
Hvis du kunne skrive hvad du skrev i forrige besked, så har du jo med alt tydligehed ikke læst (eller forstået) hvad jeg skrev i andre tråde, så er det jo total spild af tid at gøre andet end Bruce modellen.
#32 MadMartigan 20 år siden
Du "spiller" meget på intilligens, bla. også i din profil...
Mon du i virkeligheden ikke er tippet over, og blevet psykopat?
#33 Taxwars 20 år siden
For folk som ikke tænker som dig skal bekæmpes (helst med vold). Desværre meget udbredt.
#34 MadMartigan 20 år siden
Man må sige, at der mange der deler samme mening med dig, eller er det mig der tager fejl?
#35 Taxwars 20 år siden
Fordi hele verden skriver her - godt set.
#36 MadMartigan 20 år siden
Nej dog ikke, men herinde er der dog en bred vifte af mennesker, og jeg kan ikke se en eneste, give dig medhold, i noget af det lort du har lukket ud...
#37 Taxwars 20 år siden
Heh, ja 3-4 personer som er i mod de menneske rettigheder er virkelig en bred vifte - Men om det så var 4 millioner ville det stadig være et uværdigt menneskesyn de lægger for dagen - At du mener man er fuld af lort hvis man går ind for menneskerettighederne er dybt tragisk, især hvis du virkelig er 27 (måske har du lige fået asyl). Men enestes mening som virker relevant nu er Platons, der minder mig om at når Guderne for længst ville have givet op, så burde jeg også gøre det. Så det gør jeg nu, men afslutningsvis vil jeg da opfordre dig til at forlade Danmark hvis du har det så svært med holdningerne her i landet.
#38 davenport 20 år siden
Hvordan kan man forsvare at folk som er så forskruede, skal sidde 16 mdr. og så lukkes ud igen?? De skulle mindst smides i et hul, hvor de kunne sidde og rådne op, og tænke på hvad de har gjort. Det fjerner ikke deres syge trang, men det fjerner dem fra samfundet, og det er fint med mig.
Jeg håber ham "faderen" bliver dræbt i fængslet! Helst stukket med et spidst objekt et sted hvor det vil tage ham uger at dø i ufattelig smerte.
Og så skal jeg nok stille mig op i køen, for at få lov til at pisse på hans grav.
Hvis der findes et Helvede, håber jeg han tvinges til at sutte djævlepik i alt evighed, for det han har gjort kan ikke tilgives, angres eller straffes nok.
Og jeg har intet til overs for pædofilsympatisører. De skal for den sags skyld samme vej!
Der sidder en lille pige et sted og græder lige nu, det vil hun gøre resten af sit liv, der sikkert ender enten i selvmord eller dyb psykisk sygdom. Kan det forsvares??
#39 20 år siden
Nu har jeg så prøvet samtlige opløsninger fra 640x400 til 1280x1024 og må ærlig talt indrømme kan læse teksten i alle opløsninger og det samme kan dem der står om mig. Så mon ikke det er tid til en synsprøve :)
#40 MadMartigan 20 år siden
Hvorfor gider du at diskutere med så mange mennesker på engang, der er jo ikke den store opbakning til dig?
Manglede du også det i din opvækst?