Gravatar

#11 filmz-Bruce 20 år siden

Personligt finder jeg diskussion af weblayout omtrent ligeså relevant som solbadning i Stalingrad i december 1942, når emnet er overgreb på børn.

Overgreb på børn burde straffes LANGT hårdere end det bliver gjort idag og aktioner som denne, kan være med til at sætte fokus på den slags svineri, som vi har læst alt for meget om den senere tid. Hvis de fik en straf som svarede til deres forbrydelse, fik folk måske ikke selvtægtstanker.

Og så må jeg gi' Nakalay lidt kredit. Den kommentar overgår sgu dine anarkistfantasier med længder.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 jacob_uno 20 år siden

Aha, lynchning. Jeg har selv et barn, og ville få lyst til at flå kuglerne af en pædofil stodder hvis han rørte ham. Men jeg mener nu ikke dødsstraf er løsningen.
Chenny!
Gravatar

#13 filmz-yoshimura 20 år siden

#12 Nej nej, de skal bare tortureres og hetzes og i gabestok og udstilles og tilsvines og mobbes og peges fingre af og skides på, indtil de selv skyder sig en kugle for panden.

Men dødsstraf ... ahr, der strammer vi den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 Taxwars 20 år siden

#10 "Var din mund, infantile svin."
Ah, en trussel fra en person som ikke kan styre sig, en person som mener at hans umodne lyster er vigtigere en loven, en person som er ligeglad med demokrati, måske endda en person som sidder i fængsel? Eller forhåbentlig et umodent gylp fra et lille barn - Det ville være dybt tragisk hvis voldsfantaster som dig havde stemmeret i et demokrati. Nej. Du skal overhoved ikke overfalde tortere eller gøre en skid over for nogen - så er du uønsket i Danmark og kan skrubbe af til en eller anden bananrepublik hvor den slags er velset.

"Pædofile fortjener at blive lynchet, det samme gælder deres supporter (læs: dig)."

At du mener det er i orden at forkaste et retssamfund fordi du bare vil udlevede dine syge lyster gør at du ikke er så forskellig fra en pædofil (som også mener deres lyster er vigtigere end alt andet) - og at du sige jeg er deres supporter viser at du enten er dybt umoden eller retarderet. Det er den slags halv nazistisk propaganda som også har vist sig i terrorist debatten - hvis man er imod at vi alle overvåges dag og nat så er man sikkert terrorists sympatisør!

At straffe hjælper ikke en skid, ja du slår en ihjel og så står den næste klar - så du er i virkeligheden kun uden på din primitive hævn, du er ligeglad med at nogen har lidt overlast. Ligesom med dig - hvis du overfaldt en og du blev sat i fængsel bagefter - så ville du ikke fatte en skid af det og syntes det var dybt uretfærdigt - nogen mere diplomatisk end jeg skulle bruge år på at forsøge at lære dig at det er forkert at tortere mennesker.

"Personligt finder jeg diskussion af weblayout omtrent ligeså relevant.. "

Nu er du jo egentlig på ignore, men hvis man mener man har et vigtigt emne når man laver en webside - så burde det også være VIGTIGT at besøgende rent faktisk kan læse hvad der står. Jeg kan ikke læse deres side - så må jeg gå ud fra de ikke mener det er så vigtigt.

"Overgreb på børn burde straffes LANGT hårdere end det bliver gjort idag "

Fordi så får du det fedt (måske kommer du?) - det er jo ikke fordi det hjælper en skid på fremtidige overfald - straf er samfundets hævn som man gør fordi så får man det bedre med sig selv - men det hjælper bare ikke med at forhindre noget - flertallet mener at de ikke har gjort noget forkert(som jer fx). Hvis man derimod ønsker at forhindre det fremover skal der andre midler til, men de fleste ønsker jo bare at hævne. I øvrigt du siger "børn" fordi det er ok at overfalde voksne? Fx, dem som gør noget man ikke kan lide?

"Og så må jeg gi' Nakalay lidt kredit. Den kommentar overgår sgu dine anarkistfantasier med længder."

I siger "Jeg skal have lov til at gøre hvad jeg vil med en anden når jeg mener det er rigtigt" - og hvad har den anden person gjort? Han har sagt "Jeg skal have lov til at gøre hvad jeg vil med en anden når jeg mener det er rigtigt" - ikke et en skid forskel. I efterrationalisere jeres vold. Du især var jo prædikant for det fantastiske demokrati - så gør noget ved det på EN LOVLIG MÅDE - en hver kan ændre samfundet postulere du. Så få lavet de stramme straffe du går og drømme om - men lad være med at støtte volds galninge - få så bliver du pludselig slået ned en dag fordi en idiot mener du har kigget forkert på hans datter (eller din egen).

Der er endnu ikke nogen som successfuldt har kunne gøre noget ved seksuelle drifter (Hvis du tænder på Keira Knightley hvor meget snak (eller bank) tror du du skulle høre før du tænder på Leonardo DiCaprio?) - Det eneste der nok er 100% sikkert *er* nok netop kun dødsstraf (det er i hvert fald det billigste - psykiatere er så dyre)

Layoutet vælter og er ulæseligt - skal det det?
Gravatar

#15 filmz-Bruce 20 år siden

Jeg kan ikke læse deres side - så må jeg gå ud fra de ikke mener det er så vigtigt.

Så må du da indrømme de har været heldige med deres webside i og med de åbenbart rammer den målgruppe, som kan læse og dermed responderer på deres opråb. At du ikke kan forstå den og så mange kan, siger vist en del.

Ved at reflektere på opråb kampagnen, forsøger jeg netop at bruge demokratiske midler til at ændre lovgivningen. Jeg slutter op om en gruppe, som ved lovlige midler forsøger at komme til orde og få politikerne i tale. En del af en demokratisk proces faktisk.

Fordi så får du det fedt (måske kommer du?)

Ja jeg sidder selvfølgelig og nulrer min pind og hører bluegrass musik samtidig 3=8

straf er samfundets hævn som man gør fordi så får man det bedre med sig selv - men det hjælper bare ikke med at forhindre noget - flertallet mener de at de ikke har gjort noget forkert

Ja måske vi skulle prøve med flere gruppe skiture til Norge og sidde i rundkreds og synge "de voksne kan også være bange...". Hele samfundet er bygget op omkring og bliver tilstadighed analyseret for hvorfor sker dit og hvad kan vi gøre for at undgå dat. Og så gøres der noget ved det, man laver tiltag for at ændre på ting. Sådan gør vi i Danmark. Det stopper bare ikke al kriminalitet og jeg er da ked af hvis Peter Ole på 40 har haft en skidt barndom, men hans sexovergreb af lille Cecilie på 8 år, bliver da ikke mindre frygtelig af, at hans væremåde kan forklares?

Når du læser folk her på sitet udtrykke sig som de gør, ser du så en lynchmob vandre med fakler og høtyve gennem København? Nej, men det er så sandelig en måde at få afløb for afsky og frustration over den værst tænkelige forbrydelse i samfundet.

Når alt det er sagt, så vil jeg, uanset min fulde støtte til demokratiet, til hver en tid forstå en forælder, som tager loven i sine egne hænder mod en kriminel, som har begået overgreb på forælderens barn, a la det vi har set i medierne de sidste uger. Selvfølgelig må forælderen så også stå til ansvar for sine handlinger og tage sin straf derefter, men vedkommende har min fulde sympati.

I øvrigt du siger "børn" fordi det er ok at overfalde voksne?

Fordi mit indlæg ikke dækker samtlige forbrydelser begået demografisk indenfor samtlige befolkningsgrupper opdelt på køn og alder, så er det tilladt lige at bruge tænkeren omkring, HVAD det nu lige engang er, vi har fokus på!
Gravatar

#16 filmz-JuuL 20 år siden

___

everybody ignore Mac.

___

anyway, jeg har også støttet opråbet, og vil opfodre alle til at gøre det samme.
Gravatar

#17 Taxwars 20 år siden

"Så må du da indrømme de har været heldige med deres webside i og med de åbenbart rammer den målgruppe, som kan læse og dermed responderer på deres opråb. At du ikke kan forstå den og så mange kan, siger vist en del."

Nu er spørgsmålet jo så om du er så dum, eller om det er din sædvanlige måde at svine folk til. Jeg skrev LÆSE, jeg skrev ikke noget med at forstå. Jeg kan ikke læse det fordi BOGSTAVERNE ER FOR SMÅ.

"Ved at reflektere på opråb kampagnen, forsøger jeg netop at bruge demokratiske midler til at ændre lovgivningen."

Men har samtidig fuld forståelse for folk er der sætter sig over det. Smart.

"Ja måske vi skulle prøve med flere gruppe skiture til Norge og sidde i rundkreds og synge "de voksne kan også være bange...". "

Barnagtigt.

"Når du læser folk her på sitet udtrykke sig som de gør, ser du så en lynchmob vandre med fakler og høtyve gennem København?"

Hvorfor skulle de gøre det? Det er jo koldt og spild af tid. De vil nærmere hive folk ind i en mørk baggård og smadre dem.

" Nej, men det er så sandelig en måde at få afløb for afsky og frustration over den værst tænkelige forbrydelse i samfundet. "

Så du mener volds afasien mere skyldes manglende skolastiske muligheder end egentlige tilbøjeligheder - det har man jo lov at håbe.

Gravatar

#18 nakalay 20 år siden

#14 "Ah, en trussel..."

Du er en idiot at høre på. Jeg truer dig ikke, jeg fortæller dig bare, hvad jeg synes om dit tåbelige væsen. Hvordan kan du sidestille normale, forargede borgere med pædofile? Hvordan kan du sidestille noget som helst med pædofili? Hvis du har bare lidt hjerte - eller hjerne for den sags skyld - så må du da samtykke i, at der ikke findes noget mere rædselsfuldt end misbrug af børn?

"...en person som mener at hans umodne lyster er vigtigere en loven, en person som er ligeglad med demokrati...du mener det er i orden at forkaste et retssamfund fordi du bare vil udlevede dine syge lyster"

Eller også har du ingen anelse om, hvad du snakker om. Jeg brugte ikke ordet "lynchet" i bogstavelig forstand, men for at ekspliticere, at jeg (ligesom bruce) mener, at straffen for pædofili burde være meget hårdere. Se, med den nugældende lovgivning og de ekstremt korte fængselsstraffe kan pædofile uden egentlige konsekvenser blive ved med at vende tilbage til samfundet, hvor de kan fortsætte deres ødelæggelse af forsvarsløse børn.
Jeg har ikke nogen "syge lyster" vedrørende pædofile, jeg mener bare ikke, de skal have lov til at få muligheden for at være i nærheden af børn. Det kræver frihedsberøvelse/uskadeliggørelse af den pågældende pædofile person. Og den smarteste og billigste måde - som jeg ser det - er simpelthen at henrette dem. Men det ér jo sygt, ikke sandt? Jeg er jo en voldgalning, fordi jeg ikke tænkere højere om disse mennesker, der kun er skyldige i at voldtage små børn?

Prøv at tænke bare en smule rationelt, så vil du måske se det forkerte i, at loven p.t. er så lempelig, at pædofile kan slippe med 16 måneders fængsel. De har ødelagt et andet menneskes liv, men de slipper med et kort ophold bag tremmer, hvorefter de frit kan vende tilbage til samfundet, så de kan volde endnu mere skade; det er jo sørgeligt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#19 filmz-Bruce 20 år siden

Nu er spørgsmålet jo så om du er så dum, eller om det er din sædvanlige måde at svine folk til.

Som man råber...

Jeg skrev LÆSE, jeg skrev ikke noget med at forstå. Jeg kan ikke læse det fordi BOGSTAVERNE ER FOR SMÅ.

Prøv og sæt din opløsning til 640x400. Andre (ca 5000) har med succes læst og forstået.

Men har samtidig fuld forståelse for folk er der sætter sig over det. Smart

Jep!

Barnagtigt.

Jeg kender målgruppen, jeg skal ramme.

Hvorfor skulle de gøre det? Det er jo koldt og spild af tid. De vil nærmere hive folk ind i en mørk baggård og smadre dem.

Sig lige til, når de gør det!

Så du mener volds afasien mere skyldes manglende skolastiske muligheder end egentlige tilbøjeligheder - det har man jo lov at håbe.

Lidt som at spørge "Er du holdt op med at drikke?" og man kun må svare ja eller nej.
Gravatar

#20 Taxwars 20 år siden

Med det sprog ønsker jeg ikke at konversere dig.

Skriv ny kommentar: