Gravatar

#41 dyg 18 år siden

Overvejede kort at købe denne lejlighed. Men nu har jeg så fået tilbudt en lejlighed på Rydevænget, dog kun som #2, men jeg har lige snakket med boligforeningen, og #1 har takket nej, så jeg er 99.9% sikker på at få den, da #1 har indtil kl. 15 i dag til at ændre mening.

@Herskegut
Fandt du en lejlighed?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42 filmz-herskegut 18 år siden

Lækkert nok Nayze, er det senior boligen på Rydevænget du har fået tildelt :P ?
Aj, gætter på det er den 2 værelses på 70kvm

Men jeg ligger nummer #2 til en på Holme Byvej, håber stadigvæk på at få den, dog fik jeg et brev fra boligforeningen den anden dag, hvor jeg skulle dokumentere at jeg stadig var studerende.. det bliver jo nok lidt svært :P så skal høre om jeg ikke kan få noget udsættelse, indtil jeg får noget.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#43 dyg 18 år siden

Såså unge mand, ikke så fræk! Det er ganske rigtigt 70eren.

Jeg er selv lige blevet opsagt her hvor jeg bor, så jeg skal være ude d. 15/4. Jeg ville hellere have haft det på Rundhøj Alle, men jeg tør ikke rigtigt vente mere, jeg er en tøs!
Gravatar

#44 filmz-herskegut 18 år siden

Men tillykke da med den!
Jeg skal også snart have fået tilbudt en lejlighed, det kan snart knu gå for langsomt!
Jeg må også erkende at jeg er lidt en tøs pt... kan bare ikke finde noget at rykke ind i.
Gravatar

#45 filmz-herskegut 18 år siden

Så skete det da endelig! fik lejekontrakten igår :) det blev til en 68kvm i Tousparken i Åbyhøj :-) skal allerede flytte ind 15/3.
Bliver sgu godt at få et rigtigt køkken, istedet for det thekøkken jeg har måtte leve med indtil nu.
Gravatar

#46 dyg 18 år siden

Tillykke! Jeg flytter her den 3-4/3, glæder mig meget. Hvor mange nettokvm er lejligheden? Min var på papiret 71, men i realiteten 56 (+8.5 i form af altan), og hvad koster sådan en?
Gravatar

#47 filmz-herskegut 18 år siden

Jeg har ikke kontrakten til at ligge her, men den koster 4085 med det hele. Men jeg skal så ud og have køleskab og lign nu her.
Men alt i alt meget godt :-) Så får jeg også plads til et nyt tv ;)
Gravatar

#48 dyg 18 år siden

Det er sgu billigt, jeg skal af med 4960 incl el, varme, vand og tv.
Gravatar

#49 filmz-herskegut 18 år siden

Shit, ja det var da noget af en forskel.
Jeg lå også nummer 12 til den her bolig, så havde slet ikke regnet med at få den :)
Gravatar

#50 dyg 18 år siden

Vildt, jeg ligger nummer ~15, men når jeg nu flytter så ryger jeg LANGT ned på listen, skal lige bo derude i et år, så kommer jeg op igen.

Skriv ny kommentar: