Gravatar

#11 dyg 19 år siden

Uh, takker for HU. Jeg står også #3 til noget ude i Rydevænget/Fjældevænget, men det regner jeg med også er noget juks. Vil da lige gå en tur omme ved Rundhøj Allé her i weekenden, tjekke det lidt ud.

Ikke smart at glemme det, håber det kommer i orden igen, lavede samme brøler ved Kollegiekontoret i sin tid, de var dog forstående dengang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 filmz-herskegut 19 år siden

Rundhøj kaldes jo Århus syd's gellerup park, dog en mildere udgave.
Jeg kan ikke engang huske hvad nummer jeg ligger diverse steder, men kontakter dem nu :-) så ser vi om de ikke lige kan fikse det.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#13 filmz-herskegut 19 år siden

FYI, så ligger jeg faktisk nummer 2, til en 76m2 på Holme byvej :-) mon ikke der snart skulle dumpe et tilbud ind i mailboksen.
Gravatar

#14 dyg 19 år siden

Så det var dig der lige kom på listen? Jeg røg en plads ned af stigen i dag, svin! :(

Nå, jeg klarer mig nok. Gik lige en tur i dag, først var jeg på Rundhøj Allé og derefter på Holme Byvej. Jeg kan nu nok godt klare at bo på Rundhøj Allé, men Holme Byvej ser klart bedst ud.

Der hvor du bor.. Det er vel ikke #29, vel? Det lignede godt nok et trangt skur.
Gravatar

#15 dyg 19 år siden

Hov ja, og så sluttede jeg af med en tur på Holme Grill. Jeg kom godt nok til at købe det forkerte. Opdagede først bagefter, at der var en "kæmpe cheeseburger".
Gravatar

#16 gi-jones 19 år siden

#12: Jeg bor i Gellerup og er ret godt tilfreds. Gode indkøbsmuligheder, en million busser og pizza indenfor gå-afstand (mildest talt). Jeg forstår ikke helt hvorfor folk er så bange for at bo her. Jeg hører altid folk tude over at de ikke tør tage herud, men de færreste af dem har rent faktisk været her.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 dyg 19 år siden

Jeg har haft et par venner derude, og de er ikke som sådan blevet generet mere end det sker alle andre steder. Men kvaliteten af deres lejligheder var stinkende ringe, så lige der hvor de boede (kan sgu ikke huske vejnavnene mere) skal jeg i hvert fald ikke have lejlighed.
Gravatar

#18 gi-jones 19 år siden

Jeg tror kvaliteten er meget varierende. Min er fra 60'erne og jeg vil ikke sige, at den er fantastisk, men den er stor og billig. Jeg bor på Sigridsvej, hvilket teknisk set ikke er en en del af Gellerupparken, da det er den modsatte side af vejen, så jeg skal ikke kunne sige hvordan lejlighederne er ovre i betonjunglen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 dyg 19 år siden

Hurra, så er jeg snart ude af top10 til Holme Byvej :( Det går godt nok den forkerte vej, men stadigvæk en 3. plads ved Rundhøj allé.
Gravatar

#20 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg har boet i gellerup, min oplevelse af det var at jeg havde 2 indbrud på 4 måneder, det resulterede i at jeg på ingen måde havde lyst til at flytte ud i det område af byen igen.

Jo, #29 er netop lige præcis hvor jeg bor ;-)
Jeg har før haft folk som troede det var et redskabsskur, men det er jo også kun en lille 1 værelses ungdomsbolig.

Skriv ny kommentar: