Jeg søger en lejlighed i Århus, en leje-lejlighed, og hvor spørger man så - på Filmz. Har fået svar og hjælp til alt muligt andet :)
Demands: Lejligheden må self. gerne ligge så centralt som muligt, og så ud mod ringvejen - dog helst ikke på den anden side. Størrelsen jeg leder efter er en stor 2'er og så op til en 3-4 værelses - og i forholdsvis god stand.
Så hvis nogen skulle have en kammerat, familie eller kender et godt sted med lejligheder (sites, opslag, udlejningsfirmaer osv), så vil jeg være evigt taknemmelig for info og tips :)
Jeg kigger selv i Århus Onsdag og på boligportalen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg er selv skrevet op ved Århus Bolig, og er også på udkig efter en 2er på omkring de 70-80 (brutto). Regner med at kunne få en i starten af næste år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hvad er det du bor i lige nu? For jeg står ok placeret til en 2er på Holme Byvej 35-49. Er det noget ved (du ved, udover at være placeret PERFEKT i forhold til Holme Grill)?
Lige pt bor jeg i en AL2Bolig-bolig, men jeg er med i Århusbolig, hvor jeg søger lidt af hvert. Står #3 til en 86m2 på Rundhøjalle, og så nummer 5-6 stykker til den på Holme Byvej. Hvilke boligforeninger de to er i, kan jeg ikke lige huske, og Aarhusbolig.dk er nede lige nu.
#9 Hvis du vil have et råd, så er Rundhøj Allé noget rigtig ragelse, hvis du kommer derned omkring, så vil du se hvad jeg mener. Jeg er selv medlem af Ringgården, som har dem her på Holme Byvej, Hvem ved, måske ender vi som nabo'er :P
Jeg har været smart at glemme at melde tilbage til det sidste boligtilbud, så nu er min ansøgning sat i bero.. må jeg lige få klaret.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-vassago 19 år siden
Demands:
Lejligheden må self. gerne ligge så centralt som muligt, og så ud mod ringvejen - dog helst ikke på den anden side. Størrelsen jeg leder efter er en stor 2'er og så op til en 3-4 værelses - og i forholdsvis god stand.
Så hvis nogen skulle have en kammerat, familie eller kender et godt sted med lejligheder (sites, opslag, udlejningsfirmaer osv), så vil jeg være evigt taknemmelig for info og tips :)
Jeg kigger selv i Århus Onsdag og på boligportalen.
#2 filmz-herskegut 19 år siden
Selvom du nok får svært ved at få noget igennem dem :-)
Ellers ville jeg prøve at kigge i Århus Onsdag (som du jo gør)og på opslag i kvickly og lign. :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#3 dyg 19 år siden
#4 filmz-herskegut 19 år siden
#5 dyg 19 år siden
Hvad er det du bor i lige nu? For jeg står ok placeret til en 2er på Holme Byvej 35-49. Er det noget ved (du ved, udover at være placeret PERFEKT i forhold til Holme Grill)?
#6 filmz-herskegut 19 år siden
LOL! der kom jeg sgu til at grine :-P
Men de ligger faktisk meget godt ja, det er dne række gule 2 etage's blokke, der ligger ud til vejen.
Hvor jeg så bor for enden af dem, faktisk har jeg nærmest et busskur som nabo.
#7 dyg 19 år siden
#8 filmz-herskegut 19 år siden
#9 dyg 19 år siden
#10 filmz-herskegut 19 år siden
Hvis du vil have et råd, så er Rundhøj Allé noget rigtig ragelse, hvis du kommer derned omkring, så vil du se hvad jeg mener.
Jeg er selv medlem af Ringgården, som har dem her på Holme Byvej, Hvem ved, måske ender vi som nabo'er :P
Jeg har været smart at glemme at melde tilbage til det sidste boligtilbud, så nu er min ansøgning sat i bero.. må jeg lige få klaret.