Gravatar

#121 SpielbergFreak 20 år siden

HER er desværre udgået, men jeg har set nogle på eBay.

Engelske subs
Gravatar

#122 filmz-ataris 20 år siden

Fra Play:

In the mood for love (Tartan 2 disc) - £12

Heldigvis ingen told :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#123 JannikAnd 20 år siden

#122 Dude, hvorfor købte du ikke Criterion!?
Gravatar

#124 filmz-ataris 20 år siden

#123 - DVDbeaver anbefaler den franske R2 når det kommer til billedet. Og den franske R2 skulle være identisk med Tartans. Hvis Criterion-udgivelsen har nok andet ekstramateriale til at retførdiggøre endnu et køb, kan det være den ryger i kurven ved lejlighed.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#125 JannikAnd 20 år siden

Fair nok. Kan ikke rigtig udtale mig om ekstra materiale, da det meget sjældent tiltaler mig, og af samme grund har jeg ikke undersøgt det. Dog har jeg en tommelfinderregel, der vil, at jeg køber Criterions udgave i stort set alle tilfælde, da de gør en stor ære ud af at udgive filmen, som den var ment.
Gravatar

#126 lyspunkt 20 år siden

Jeg var lige i Blockbuster og fandt Gladiator Extended ed. til 170kr. Det syntes jeg var er kup.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#127 nakalay 20 år siden

#126 Det synes du ikke længere? Det kan jeg godt forstå, det er ikke særligt billigt i mine øjne. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#128 lyspunkt 20 år siden

Jeg skrev det som, at jeg tænkte,da jeg så den "Det er et kup" Giver det mening ?
Den står stadig til over 200 i de fleste butikker, og regner man porto med, er det ligeså billigt som at købe den de fleste steder på nettet.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#129 nakalay 20 år siden

#128 Var også bare en joke. Jeg er træt, skal du huske på.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#130 evermind 20 år siden

Yeah, tillykke med de 1000, yoda. Ét med Kraften du snart bliver! :)

Fik Star Wars Eps. III i går... og så var der problemer med skidtet, som gav sig til at hakke omtrent en times tid inde i filmen og hoppede et lille stykke over. Det blev den så ved med, indtil den havde ødelagt min aften. :(

Købte også Evolution til en 20'er i forgårs.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: