Gravatar

#211 wiseguy 20 år siden

#202 Yoshi' kan du ikke levere en anmeldelse?

Har selv købt den nye Star Wars - Eps. III - havde lovet ikke at købe den, så folk havde lidt at gi' mig i fødselsdags- og julegave, men der er sku' da lang tid til december!!!!
Ringede til min mormor og sagde, at jeg havde købt min føs'dagsgave fra hende :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

#212 20 år siden

Jeg har lige modtaget - og husk nu, at misundelse er en grim ting - THIS!
Gravatar

#213 läkerol 20 år siden

jeg modtog star wars: eps. III og Kingdom of heaven. så den står på film når jeg kommer hjem.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#214 DarkLight 20 år siden

#212, pyh. Jeg frygtede det var en Sony eller en Samsung. Nu er jeg ikke misundelig alligevel :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#215 wiseguy 20 år siden

#202 One huge motherf..... (og her taler jeg selvfølgelig om tv'et) ;o)
Tillykke.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#216 filmz-yoshimura 20 år siden

#211 Tjoh, men det varer nok lidt, før jeg får den set, så mon ikke der er en anden, der kommer mig i forkøbet. Men jeg glæder mig bestemt til at få den set.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

#217 20 år siden

214: Jo du er.
Gravatar

#218 filmz-Solevad 20 år siden

Jeg modtog en kedelig pakke fra Axel. Batman begins canadisk R1 i et totalt ødelagt cover :(
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#219 davenport 20 år siden

Jeg modtog Brazil, men den var gledet ud, så den har rusket rundt siden England. >:(

Lård!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#220 Kalle Ferm 20 år siden

Jeg har modtaget Revenge of the Sith - uden danske tekster! Øv, det plejer der at være på dem jeg køber fra England.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: