#223 Skaffer du ikke lige Gail til mig istedet :) og bare for at være en sur gammel stodder...er det tape jeg ser på hjørnerne? og hvor er plakatskinnerne til sådan en prægtig stor film plakat om ikke rammen :)
#224 - 250 kroner på www.axelmusic.dk Du skal dog lige advares: Boksen kan ikke stå op selv, da boksen åbnes i toppen af Homers hoved (den er jo formet som Homers hoved), så sammenklapningen stikker ud i bunden. Derfor ligger min ned på min Simpsons-hylde.
#225 - Tape? Ja, det skulle jo gå stærkt! Den plakat skulle bare op på væggen, og der var hverken søm, pædagogtyggegummi eller anden form for klister eller fastholdning i nærheden. :)
#227 - Den normale kan vist ikke fås i Danmark. Kun til Nordamerikanske kunder. Det siger Axelmusic i hvert fald. Season 7 kan dog fås i normal og Marge udgave, og jeg køber i hvert fald den normale.
#221 filmz-Loft 20 år siden
- The Simpsons season 6 (Canada edition)
- Sin City dørplakat (Nancy)
- Resident Evil: Apocalypse plakat
#222 kill the bills 20 år siden
#223 filmz-Loft 20 år siden
Har et billede her: http://img401.imageshack.us/img401/8838/p10101086n...
#224 chronaden 20 år siden
#225 cyberzed 20 år siden
#226 filmz-Loft 20 år siden
Du skal dog lige advares: Boksen kan ikke stå op selv, da boksen åbnes i toppen af Homers hoved (den er jo formet som Homers hoved), så sammenklapningen stikker ud i bunden. Derfor ligger min ned på min Simpsons-hylde.
#227 chronaden 20 år siden
#228 filmz-Loft 20 år siden
Gail kan vist fås på www.allposters.com til den fair pris af 66 kroner.
#227 - Den normale kan vist ikke fås i Danmark. Kun til Nordamerikanske kunder. Det siger Axelmusic i hvert fald. Season 7 kan dog fås i normal og Marge udgave, og jeg køber i hvert fald den normale.
#229 chronaden 20 år siden
men prisen er latterlig..
#230 ks 20 år siden