+ Ben stiller + George Clooney.. både på den råde løber og da han vandt var han afslappet og morsom.. der var ikke så meget falsk smil og latter fra hans side, og han virkede ret cool.. :D
- musikken under talerne.. nej FØJ hvor var det ualmindelig grimt.. - og så hører jeg at negersangen vandt?.. haha.. nu er al respekten da væk for den pris.. det er jo latterligt ud over alle grænser..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
+ Jon Stewart overall, jeg var dog ikke vild med at han havde så travlt med at være sjov hele tiden, da visse dele af showet godt kunne være taget lidt mere seriøst.
+ Rigtig god intro.
+ Flot set de havde fået sat op, selvom det var stort og flot som altid, så var det på et eller andet plan knapt så prangende som tidligere år.
+ George Clooney, som andre har nævnt.. Han var virkelig i sit es, både på scenen og når kameraet var på ham.
- Selvom ".. Geisha" ikke ligefrem er topmateriale, så var jeg lidt ærgelig over at den ikke vandt for musikken, det er virkelig et lækkert score John Williams har lavet til den film.
- At en metervaresang kunne vinde for året sang, men ok.. der var faktisk ingen af de tre sange der var frygteligt gode.. og hvorfor kunne ham spasseren fra rap-gruppen ikke tale så man kunne forstå hvad han sagde? Selv franskmændende bag "March of the Penguins" var nemmere at forstå.
- At diamantøreringe åbenbart er supersmarte, bl.a. på Ludacris.. jesus! Ikke engang min mor ville gå med så fjollede øreringe.
+ Ang Lee fik en meget fortjent oscar. + George Clooney - den mand er jo simpelthen bare super sej!
- Brokeback Mountain blev groft snydt for oscaren for bedste film, noget som jeg altid vil huske denne oscar uddeling for! - Jeg havde det af helvedes til hele natten! :(
+ Philip Seymour Hoffman - Jeg har ikke set Capote, men den mand har det højeste bundniveau i Hollywood, så selv hvis han var helt i vasken ville han fortjene en Oscar. + Clooney
- Bedste sang - Puh en stinker! - At John Williams ikke vandt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#3 Smag og behag. Jeg elsker den film. Brokeback er også god, helt sikkert, men efter min mening har Chrash mere på hjertet, og den får det sagt bedre. Jeg synes simpelthen, at Crash er en bedre film på mange niveauer.
Det er sjovt som alle kan konkludere brokeback er den bedste, og at det bare var åh så slemt at den ikke vandt :-) Det virker lidt frelst at proklamere det var en kæmpe fejltagelse at den ikke fik prisen... på IMDb er crash også langt højere rated end brokeback. Men I guess, hvis man er politisk korrekt og lidt med på moden, så synes man brokeback er en supergod film.
George Clooney kunne de godt have til at hoste oscars også, han er godt nok afslappet når han er i fokus :>
#21 Patriarch 19 år siden
Jeg synes også at kunne udlede at War of the Worlds ikke vandt for lyd! Var den overhoved nomineret?
#22 wiseguy 19 år siden
Havde også mine penge på WOTW!!
#23 Skobbolop 19 år siden
+ Ben stiller
+ George Clooney.. både på den råde løber og da han vandt var han afslappet og morsom.. der var ikke så meget falsk smil og latter fra hans side, og han virkede ret cool.. :D
- musikken under talerne.. nej FØJ hvor var det ualmindelig grimt..
- og så hører jeg at negersangen vandt?.. haha.. nu er al respekten da væk for den pris.. det er jo latterligt ud over alle grænser..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#24 filmz-Kadann 19 år siden
+ Rigtig god intro.
+ Flot set de havde fået sat op, selvom det var stort og flot som altid, så var det på et eller andet plan knapt så prangende som tidligere år.
+ George Clooney, som andre har nævnt.. Han var virkelig i sit es, både på scenen og når kameraet var på ham.
- Selvom ".. Geisha" ikke ligefrem er topmateriale, så var jeg lidt ærgelig over at den ikke vandt for musikken, det er virkelig et lækkert score John Williams har lavet til den film.
- At en metervaresang kunne vinde for året sang, men ok.. der var faktisk ingen af de tre sange der var frygteligt gode.. og hvorfor kunne ham spasseren fra rap-gruppen ikke tale så man kunne forstå hvad han sagde? Selv franskmændende bag "March of the Penguins" var nemmere at forstå.
- At diamantøreringe åbenbart er supersmarte, bl.a. på Ludacris.. jesus! Ikke engang min mor ville gå med så fjollede øreringe.
#25 ks 19 år siden
+ George Clooney - den mand er jo simpelthen bare super sej!
- Brokeback Mountain blev groft snydt for oscaren for bedste film, noget som jeg altid vil huske denne oscar uddeling for!
- Jeg havde det af helvedes til hele natten! :(
#26 dyg 19 år siden
+ Clooney
- Bedste sang - Puh en stinker!
- At John Williams ikke vandt.
#27 filmz-JuuL 19 år siden
Smag og behag. Jeg elsker den film. Brokeback er også god, helt sikkert, men efter min mening har Chrash mere på hjertet, og den får det sagt bedre. Jeg synes simpelthen, at Crash er en bedre film på mange niveauer.
Men som sagt: smag og behag
#28 akerman 19 år siden
George Clooney kunne de godt have til at hoste oscars også, han er godt nok afslappet når han er i fokus :>
#29 Patriarch 19 år siden
Desuden er jeg meget lidt politisk korrekt og synes det var en god film da jeg så den. Og det var vel og mærke før den blev super hype.
#30 filmz-rbp 19 år siden