Gravatar

#1 filmz-JuuL 19 år siden

Oscar uddeling; Hvad var godt, og hvad var skidt?

+ Chrash vandt!

- Søren Frellesen, Iben Hjele og Søren Høi
Gravatar

#2 akerman 19 år siden

+ crash
+/- jon stewart (autoritær, men kunne have været lidt skarpere)
- homoen+mode snak

mærkeligt som iben og ham den rødhårede var enige i stort set alt... :-) virkede ½arrogante

Gravatar

#3 dolphinfriendly 19 år siden

#1 Hvad pokker taler du om - dét at "Crash" vandt foran "Brokeback Mountain", "Good Night and Good Luck" (og "A History of Violance" som uforståeligt nok ikke var nomineret) var måske netop det mest negative ved det show...Søren Høis opgivende reaktion var helt den samme som min...nej, jeg blev sgu lidt pissed off.

Gravatar

#4 filmz-Emil 19 år siden

+ Crash vandt
+ Jon Stewart

- "It's Hard Out Here for a Pimp" - hvad sker der lige for det?
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
Gravatar

#5 NightHawk 19 år siden

+

Hurra for, Jon Stewart, der med sin eminente sans for humor fejede Chris Rock's jammelige præstation af banen fra sidste år. Med en ro og et køligt overblik leverede han, den ene morsomme joke efter den anden. Billy Crystal's afløser er hermed fundet.

+

Fed introduktion inkl, en ret sjov parodi på "Brokeback Mountain", med de sidste 10 års værter og David Letterman.

+

Fordi Ang Lee endelig fik sin Oscar som bedste instruktør og fordi en af forfatterne der vandt "Best adapted screenplay" for "Brokeback Mountain" havde mixet smoking og jeans. Ret weird kombination :)

+

For en igen seværdig og ganske underholdende trio, i form af Iben Hjejle, Søren Frellesen og Søren Høy. Syntes de gjorde det hele til en hyggelig aften.

-

Et kæmpe minus, fordi Joaquin Phoenix, blev snydt for Oscaren, for sin fremragende rolle som Johnny Cash.

Det samme gælder for bedste film..."Crash" vinder fremfor "Brokeback Mountain" og "Munich" som er klasser bedre end "Crash". SKANDALE !

Og da der pludselig gik MTV Movie Awards i Oscar Showet, med "Its Hard Out There For a Pimp"...Som krafstejleme gik hen og vandt foran sangen fra "Crash", som i mine ører er en hundrede gange bedre sang.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6 matros 19 år siden

Det var alt for fedt at Crash vandt.. Det er klart den bedste og mest relevante film af alle de nominerede.
Faktisk var det hele meget godt, bortset fra at "It's hard out here for a pimp" vandt over "In the deep" som var min favorit, og dolly partons, som jeg også syntes var bedre.
Og så var den afsluttende kommentar også lidt fesen, hvad varede den? 5sekunder?
God oscar uddeling.
Gravatar

#7 elwood 19 år siden

Flytter lige min kommentar herind, hvor den nok har mere relevans

En overraskelse med Best Picture mon man sige, den må jeg jo så nok heller ha tjekket ud.

Jon Stewart skal ha stor ros han var virkelig go, hans jokes og timing var hel i top, måske lige bortset fra hans kommentar til Film noir genren efter montagen hehe. Men de små kampagner undervejs f.eks. Acting beatifully og alle de andre var hel i top, og det minedede ret meget om the dayli show, måske ikke så overraskene.

mega + Jeg var rigtig glad for at Ardman vandt for best animated feature, og deres Butterfly var en sjovt indslag.

Nu får jeg jo bare endnu mere lyst til at se Capote når jeg får muligheden.

Lige en ting hvad var det lige der skete under takketalen til March Of the Penguins blev Morgan freeman takket eller hvad, man skiftede over til ham på et tidspunkt med spotlight og det hele, og han så hel forvirret ud?

Btw glimeren redning af Jennifer Garners uheld med kjolen "I do my own Stunts"

Så alt i alt var jeg godt tilfreds, Billy Crystal er stadig min ynglings vært, men Jon Stewart kan de sagtens bruge en anden gang.

I introen til Showet hvem var det så Jon Stewart lå i sengen med første gang, det nåede jeg ikke at opfatte.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 filmz-Emil 19 år siden

#7 > Det var vist Halle Berry.
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
Gravatar

#9 NightHawk 19 år siden

Hva synes i så om Dustin Hoffmann, da han kom på scenen. Jeg tror faktisk, ligsom Høy og Co. også at han var lidt halvfuld :)

Og Jack Nicholson tilsidst. Jeg sad og blev helt bange for, om de lige havde vækket ham fra en dyb søvn :) Utroligt så langsomt han læste de navne op.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 elwood 19 år siden

sekvensen med chicken little eller omvendt, er det bare en skærm der vises og så lader man bare som om det er scenen eller hvo'en laves de sekvenser egentlig.

- Ben Stiller, det var ikke engang særlig sjovt synes jeg, man kunne også se Spielberg, nærmest var pinlig over det lille indslag.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: