Nåede lige og se heath ledgers navn og så vidst jeg godt hvad jeg nu var gået glip af.
Det her er nok den mest frustrende nat jeg har haft Oscar, glæder mig satme til at tage forbi min ven senere idag og så hente en dvd han har brændt med sin optager med showet på, godt nok skal man så pines med dem fra tv2-film men hey ikke mere lag 8-)
Og så kan jeg engang senere i aften joine rigtig ind om snakken om hele showet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Forøvrigt så bryder jeg mig ikke om, når der klappes mere af nogle end andre. Er alle dødsfald da ikke lige tragiske. Enten så burde man klappe hver gang, eller måske blot nøjes med et bifald til sidst efter montagen, imo.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#261 tiany 17 år siden
#262 elwood 17 år siden
Det her er nok den mest frustrende nat jeg har haft Oscar, glæder mig satme til at tage forbi min ven senere idag og så hente en dvd han har brændt med sin optager med showet på, godt nok skal man så pines med dem fra tv2-film men hey ikke mere lag 8-)
Og så kan jeg engang senere i aften joine rigtig ind om snakken om hele showet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#263 NightHawk 17 år siden
Forøvrigt så bryder jeg mig ikke om, når der klappes mere af nogle end andre. Er alle dødsfald da ikke lige tragiske. Enten så burde man klappe hver gang, eller måske blot nøjes med et bifald til sidst efter montagen, imo.
#264 rockysds 17 år siden
#265 filmz-Kadann 17 år siden
Jo, han blev glemt.
#266 tiany 17 år siden
#267 tiany 17 år siden
#268 Steffan Rasmussen 17 år siden
#269 tiany 17 år siden
#270 filmz-Kadann 17 år siden