Gravatar

#291 filmz-jonasgr 17 år siden

Tror vist jeg fik 14.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#292 elwood 17 år siden

Håber min ven fik det hele optaget så jeg kan få det set senere idag, nat nat kan vidst lige nå lidt søvn før man skal på arbejdet, må se kan være jeg smutter tidligere i dag hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#293 rockysds 17 år siden

Ved det ikke helt: 14-15 stykker tror jeg. De tekniske kategorier dumpede jeg fuldstændig i.

Jeg skal være i skole om to timer, og med transport kan det vist ikke rigtig betale sig at få noget søvn i nat.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#294 Spanner 17 år siden

Jeg sidder nu bare og venter på, at mogenradioavisen har Niels Frid igennem på telefonen, så han kan dumme sig igen-igen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#295 frankdrebin 17 år siden

Jeg fik 7 rigtige :/

Hehe.. Havde ellers lige planlagt at skulle snuppe 1. præmien :)
Gravatar

#296 NightHawk 17 år siden

Er enig med Søren Høy mht. showet. Det var sgu noget fladt samlet set og bar ikke ligefrem præg af at være et jubilæumsshow. Jon Stewart trak dog en del op med sin sædvanlige charme og elegante timing, men ud over ham så manglede der noget mere fest og farver over hele linjen.

Sån generelt om fordelingen af priser, ja så synes jeg de alle landede de rigtige stedet stor set. Dog ku' bedste film, imo, ligså godt være gået til "There Will Be Blood".

Og så daffer jeg sgu også i seng. Godnat til alle og tak for en hyggelig aften/nat. :)

# 289 -

I lige måde. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#297 jessup 17 år siden

12/24 - ikke dårligt når jeg kun brugte ½time på at udfylde listen.

Selve dækningen var ringe - ingen af dem havde noget interessant at sige om filmene. En bookmaker,filmhistoriker og og en vært der er i stand til at se lidt ud over sit eget segment ville have været en forbedring af dimensioner.
This is just until June
Gravatar

#298 rockysds 17 år siden

#296 Vandt du så over din søster? :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#299 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

I skyggen af det var et jubiilææums show var det en kende kedeligt. Ingen overraskelser, Ingen brandtaler kun JS åbningstale bragte lidt kant ind i showet, og HK hvor må det være irreterende at blive afbrudt under sin takketale, men det er jo også old news :o)

Tak for i nat, nu vil jeg smutte i bad og på arbejde - over and out - Fade out - Outro Music starts!
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#300 NightHawk 17 år siden

# 298 -

Hehe, nej det gjorde jeg sgu ikke alligevel. :P

Vi havde begge overset et par kategorier og jeg har lige, selv om jeg er ved at falde ned af stolen af bar træthed, lavet en fintælling som gav resultatet 10-10...God Damn it!

Et rent skud i tågen fra min søster i bedste lange dokumentarfilm kategorien med "Taxi To The Dark Side", hvor jeg havde valgt "Sicko", betød i sidste ende uafgjort.

Pokkers til held, hun altid har :P Dog slipper jeg i det mindste for at sku' af med 250 kr. Men det havde bare været sjovt at ha' haft håneretten for en gangs skyld. :)

Nå, nu må jeg vist hellere få sovet lidt. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: