Looper og Lawless vil jeg næsten skrive under på, hverken bliver nomineret eller vinder for bedste film. De øvrige på listen er fine bud. Killing Me Softly tror jeg måske heller ikke bliver indstillet for bedste film.
Hvad er argumenter for at de kan vinde Oscars - når man slet ikke har set dem endnu?
Buzz, anmeldelser, forventninger? Man kan da godt have en mening om hvilke film, der bliver oscar-nomineret uden at have set dem? Fordi ens egen personlige smag ikke har noget indflydelse alligevel.
Det er dog ret tidligt at gisne, men jeg ser også The Master som selvskrevet til en nominering.
Enig med Ispep.. Ser umiddelbart ikke Looper, Lawless eller Killing Them Softly som kandidater, selvom sidstnævnte ikke kan afskrives helt endnu.
Har personligt heller ikke så stor tiltro til The Hobbit og Cloud Atlas, men det baserer sig mere på min egen mavefornemmelse - det er bestemt indenfor mulighedernes rammer.
Hvis vi snakker nominerede til Bedste Film, så synes jeg Argo, Beasts of the Southern Wild og Silver Linings Playbook er realistiske bud også. Det samme gælder i princippet Les Misérables og Life of Pi, men ligesom med Lincoln og Django Unchained er der ingen eller meget få forlydender om filmenes kvalitet pt.
Hitchcock får åbenbart amerikansk præmiere 23. november, så der er lige en ekstra film til kapløbet. Den står nok meget godt til at tage et par skuespilnomineringer, men også bedste film, kostumer og make-up kunne være muligheder.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#1 fernando 12 år siden
The Master (2012)
Lincoln (2012)
Django Unchained (2012)
Looper (2012)
Killing Them Softly (2012)
Cloud Atlas (2012)
Lawless (2012)
Hobbitten: En uventet rejse (2012)
#2 Geekalot 12 år siden
dog kun se 2-3 af dem du har valgt der bliver nomineret.
#3 Tommy Kristensen 12 år siden
Hvad er argumenter for at de kan vinde Oscars - når man slet ikke har set dem endnu?
#4 Ispep 12 år siden
Looper og Lawless vil jeg næsten skrive under på, hverken bliver nomineret eller vinder for bedste film. De øvrige på listen er fine bud. Killing Me Softly tror jeg måske heller ikke bliver indstillet for bedste film.
#5 Skeloboy 12 år siden
Buzz, anmeldelser, forventninger? Man kan da godt have en mening om hvilke film, der bliver oscar-nomineret uden at have set dem? Fordi ens egen personlige smag ikke har noget indflydelse alligevel.
Det er dog ret tidligt at gisne, men jeg ser også The Master som selvskrevet til en nominering.
#6 SebReuber 12 år siden
Har personligt heller ikke så stor tiltro til The Hobbit og Cloud Atlas, men det baserer sig mere på min egen mavefornemmelse - det er bestemt indenfor mulighedernes rammer.
Hvis vi snakker nominerede til Bedste Film, så synes jeg Argo, Beasts of the Southern Wild og Silver Linings Playbook er realistiske bud også. Det samme gælder i princippet Les Misérables og Life of Pi, men ligesom med Lincoln og Django Unchained er der ingen eller meget få forlydender om filmenes kvalitet pt.
#7 frahm-2 12 år siden
#8 Ericmase 12 år siden
Vi tager også lige TDKR (ved godt at den er udkommet, men jeg hopper på at den har en chance for Bedste Film)!
#9 Richard Burton 12 år siden
Jeg giver odds 1 til 5, hvis du satser over 100 kr!
#10 A_Brix 12 år siden
Også her.