Gravatar

#1 Slettet Bruger [4171919503] 16 år siden

En lille tråd dedikeret til prisen for bedste sang. Jeg har nu gennemlyttet de blot tre sange, der var nomineret, og de to fra Slumdog Millionaire overrasker mig meget. Me no likey, og de slår mig ikke som typiske Oscar-vindende sange, så det er lidt overraskende, at de optager 2/3 af kategoriens nomineringer. Det gør jo kategorien endnu mere ensformig end de to sidste år, hvor 3/5 nomineringer er blevet optaget af hhv. Enchanted og Dreamgirls.
Den sidste er derimod mere typisk. Jeg synes egentlig, den er okay. Catchy, om end en smule tandløs.
Jeg havde bestemt regnet med, at Bruce Springsteens 'The Wrestler' var blevet nomineret, dens succes til Golden Globes-uddelingen in mente - om end jeg selv synes, og jeg undskylder over for hardcore Springsteen-fans, at det er et lidt småkedeligt nummer.

Anywho, vurder selv. De tre nominerede er:

[url= Ho (Slumdog Millionaire)[/url]

[url= Saya (Slumdog Millionaire)[/url]

[url= to Earth (Wall-E)[/url]
Gravatar

#2 Bony 16 år siden

De to sange fra "Slumdog Millionaire" virker ganske rigtigt, meget utraditionelt i valget til en Oscar nominering. Nye tider? Peter Gabriels nummer er, efter min mening, ikke specielt interessant, men lige i denne sammenhæng, er det dog min favorit til en statuette i denne kategori.

Jeg havde dog gerne set at Bossens "The Wrestler" var blevet, som minimum, nomineret. Men ak nej. Sangen kan dog høres her, så kan folk selv bedømme: :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 cansi 16 år siden

Det er bossen ikke er med er virkelig tilgrin. Men der er så mange ting ved dette oscar show der er tilgrin...

Min stemme vil gå til Jai Ho...

Men elsker og hører begge slumdog sange mange gange dagligt...
Gravatar

#4 filmz-Bruce 16 år siden

The Wrestler selvfølgelig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 mr gaijin 16 år siden

Ingen Bollywood-sange overgår [url= bun engine made Benny Lava[/url]!
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: