Syntes egentligt det er okay selvom McAvoy godt kunne have fået et klap på skulderen, men er glad for de andre Atonement nomineringer :D
EDIT: hov forresten, er resten ikke blevet offentliggjort endnu? Makeup, cinematography, lyd, effects osv? fik kun lige slutningen af showet med og de er ikke på imdb endnu. er det bare på grund af at de er langsomme?
#29 Nej okay. Havde heller ikke forestillet mig at Michael Clayton skulle være god nok til så mange nomineringer. Alt hvad jeg har hørt om den har været middelmådigt. Må hellere få den set.
#21 Skeloboy 17 år siden
#22 mr gaijin 17 år siden
#23 Wrangque 17 år siden
Ikke de store overraskelser, dog nogle syntes jeg! jeg glæder mig til Februar!
#24 mr gaijin 17 år siden
Jeg havde til gengæld ikke hørt noget som helst om de udenlandske film ud over den østrigske. Så er der noget nyt at undersøge :)
#25 Wrangque 17 år siden
#26 filmz-Bruce 17 år siden
#27 Wrangque 17 år siden
Syntes egentligt det er okay selvom McAvoy godt kunne have fået et klap på skulderen, men er glad for de andre Atonement nomineringer :D
EDIT: hov forresten, er resten ikke blevet offentliggjort endnu? Makeup, cinematography, lyd, effects osv? fik kun lige slutningen af showet med og de er ikke på imdb endnu. er det bare på grund af at de er langsomme?
#28 Skeloboy 17 år siden
Det blev ikke offentliggjort i live showet
#29 filmz-Bruce 17 år siden
Har ikke fantasi til at forestille mig Michael Clayton være i nærheden af Zodiac, efter hvad jeg hidtil har hørt.
#30 Wrangque 17 år siden
Må hellere få den set.