Gravatar

#21 Skeloboy 17 år siden

Nåmen så er det jo afsløret nu:)
Gravatar

#22 mr gaijin 17 år siden

Jeg klarede mig vist meget godt. Umiddelbart kan jeg se, at jeg fik alle Bedste Film rigtigt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#23 Wrangque 17 år siden

Haha jeg kom HELT TILFÆLDIGT ind på oscars hjemmeside og så så jeg at nominations showet var igang og at man kunne se det live. Awesome.

Ikke de store overraskelser, dog nogle syntes jeg! jeg glæder mig til Februar!
Gravatar

#24 mr gaijin 17 år siden

Og rigtig godt for Viggo, at han fik sin nominering.

Jeg havde til gengæld ikke hørt noget som helst om de udenlandske film ud over den østrigske. Så er der noget nyt at undersøge :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#25 Wrangque 17 år siden

#24 Lige præcis. Havde også kun hørt om The Counterfeiters og så den der Mongol, som skulle være noget være gøgl, men who knows! De skal ses.

Gravatar

#26 filmz-Bruce 17 år siden

Lorte nomineringer!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#27 Wrangque 17 år siden

#26 hvem/hvad mangler du bruce?

Syntes egentligt det er okay selvom McAvoy godt kunne have fået et klap på skulderen, men er glad for de andre Atonement nomineringer :D

EDIT: hov forresten, er resten ikke blevet offentliggjort endnu? Makeup, cinematography, lyd, effects osv? fik kun lige slutningen af showet med og de er ikke på imdb endnu. er det bare på grund af at de er langsomme?
Gravatar

#28 Skeloboy 17 år siden

Det blev ikke offentliggjort i live showet
Gravatar

#29 filmz-Bruce 17 år siden

Har ikke fantasi til at forestille mig Michael Clayton være i nærheden af Zodiac, efter hvad jeg hidtil har hørt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#30 Wrangque 17 år siden

#29 Nej okay. Havde heller ikke forestillet mig at Michael Clayton skulle være god nok til så mange nomineringer. Alt hvad jeg har hørt om den har været middelmådigt.
Må hellere få den set.

Skriv ny kommentar: