Gravatar

#601 tiany 14 år siden

elwood (598) skrev:
Men som sagt fælles filmz event næste år, ellers så ved jeg at jeg muligvis godt kan ha plads til gi-jones og kruse nu når jeg kan se NRK1 på you på nettet, kan bare føre signalet over til tv'et næste år.

Men kan også være Nayze er hjemme og ikke flyttet til Kbh. så crasher vi self. blot hos ham eller Stefan Daugaard 8-)

Ellers må jeg lige se hvad min jobsituation er næste år... så kan jeg måske godt invitere. Jeg havde bare ikke lige lyst til at invitere jer med 5 timers varsel i år :)
Valar morghulis
Gravatar

#602 elwood 14 år siden

det hel ok, nu har vi jo også god tid, men ja det ku sku være hyggeligt, og se det med nogle fellow filmzer næste år.

Knæk og bræk senere i dag forresten.

Så må jeg vidst også snart hoppe ind og få set Black Swan.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#603 tiany 14 år siden

elwood (602) skrev:
Knæk og bræk senere i dag forresten.

Tak - de ringer garanteret kl.8 når jeg lige er faldet ordentlig i søvn :D
Valar morghulis
Gravatar

#604 elwood 14 år siden

Hehe. nåja og så skal jeg undgå dansk tv de næste mange dage, det kommer til og hænge mig langt ud af halsen med de her intelligente spørgsmål.

Hvad følte du da du hørte dit navn blev sagt, havde du selv regnet med det, hvordan var det og være derover, hvad skal der så ske nu, endnu engang tillykke.

osv.
Gravatar

#605 tiany 14 år siden

...hvilken betydning får det får din karriere, var du nervøs, nu er det anden gang du er nomineret og denne gang vandt du... blablabla
Valar morghulis
Gravatar

#606 elwood 14 år siden

Præcis, og det er det SAMME ALLE vil spørge hende om.

Men fint at hun vandt og det, men det her cirkus der kommer nu her dammm! hehe.

Btw, jeg kan slet ikke få hende der læste et kort direkte op som hendes tale ud af hovedet det var så forfærdeligt, 1. det er dårlig stil, 2. det er kedeligt og 3. når hun læser direkte op, begynder man jo straks og tænke om det er hendes egne ord.

Oh well i det mindste fik vi ikke nogen oscar tale stjæler som sidste år... var det ikke der hvor hende "kællingen" afbrød en persons tale, som om det var hene der havde vundet den. eller var det et andet award show jeg tænker på ?

Btw. hvornår er det der er stuntmand Awards showet hehe 8-)
Gravatar

#607 dyg 14 år siden

Vågnede for fem minutter siden og tænkte så, at jeg da lige kunne se afslutningen, men fooor sent :(

Og konkurrencen vinder jeg heller ikke med mine elendige 16 rigtige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#608 tiany 14 år siden

Jeg vil gå ud og lave noget morgenmad til kæresten og så hopper jeg i seng....

Godnat/godmorgen Filmz
Valar morghulis
Gravatar

#609 JannikAnd 14 år siden

Godnat og tak for hyggeligt "selskab" alle sammen.
Gravatar

#610 Kruse 14 år siden

Ja, jeg tror også at jeg vil gå i seng nu. Godnat/godmorgen folkens!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: