Gravatar

#611 Skeloboy 14 år siden

En lille gennemgang:

Vinderne: intet nyt, men på den anden side, så er det også underligt, hvis der er overraskelser. Tillykke til Susanne Bier. MEN - tilbage med den skide Æres-Oscar.

Værterne: Anne Hathaway var ret fantastisk, mens Franco bare stod og smilede skævt...men alt i alt gjorde de det ok, og der var et par fede punchlines

Presenters: Robert Downey og Jude Law var fine nok, men også lidt forudsigelige. Kirk Douglas var genial, og jeg får gåsehud hver gang, der kommer en af de store respekterede skuespillere på scenen - derfor: TILBAGE MED DEN ÆRES-OSCAR!

Scenen: Genial opbygget scene, var helt vild med den.

Showets indslag: fedt nok med musik fra filmene igen. Drop de taler til skuespillerne, det er godt nok en dræber. Jeg var ret vild med, at de hang priserne op på ældre film. Var tilgengæld ikke så vild med, at der var musik under In Memoriam, fordi der ingen klapsalver var. Det er rigtig fint med en ordentlig afslutning på showet - problemet var bare, at den her var tåkrummende ringe.

Alt i alt et fint show, der med få undtagelser gled meget bedre end normalt.
Gravatar

#612 tiany 14 år siden

Skeloboy (611) skrev:
at der var musik under In Memoriam, fordi der ingen klapsalver var

Jeg kunne godt lide det... jeg synes det er så corny når der klappes under In Memoriam, da man så tydeligt kan høre at hey, dig kunne vi bedre lide. På den her måde får alle den samme respekt.
Valar morghulis
Gravatar

#613 tiany 14 år siden

Jeg har forresten læst at man i USA nåede at trykke på knappen da Melissa Leo sagde "Fucking", så de fik bare stilhed :D
Valar morghulis
Gravatar

#614 Lord Beef Jerky 14 år siden

#612 Enig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#615 Skeloboy 14 år siden

#613 - arh, ok. Undrede mig også over, hvorfor de referede til F-word...troede det var noget med en tidligere hændelse :)
Gravatar

#616 tiany 14 år siden

Vi fik ret i tråden her, omkring dem der vandt Filmz Oscarquizzen... Det er sådan nogle der aldrig kommentere.

Bortset fra 3.pladsen som Corgan hev hjem :P
Valar morghulis
Gravatar

#617 Highland Park 14 år siden

Det var da vildt irriterende at skulle høre på Celine Dion under "In Memoriam". Billederne skal da ledsages af den dertilhørende, eller i visse tilfælde (producere etc.) blot passende, dialog og resten af lydbilledet. Hvordan kan man hædre især afdøde skuespillere, når de reduceres til tavse billeder? Jeg vil sgu høre dem!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#618 smolinsk 14 år siden

Jeg må godt nok sige det var det kedeligste show ever, hold da op:O men igen var filmene ikke kvalitet nok i år, og værterne, James franco uha det var ikke godt, han stod helt stift hele showet som om han var skide ligeglad med det hele og bare ville hjem, Anne Hathaway prøvede i det mindste på at være lidt sød og fjollet, men alt i alt var det en katastrofe af kedelighed. Lad nu bare de Amerikanere gøre det de er bedst til, om man kan lide det eller ej, så kan de da sætte et flot lidt over tonset/følelsesladet show på benene, og det manglede meget iår.
Gravatar

#619 chandler75 14 år siden

# 617 Var det det, hun var der for? Jeg tog en tissepause, da jeg så, hun kom på, og undrede mig senere over, hvor Memoriam blev af :P
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#620 Twister 14 år siden

Skeloboy (611) skrev:
En lille gennemgang:

Vinderne: intet nyt, men på den anden side, så er det også underligt, hvis der er overraskelser. Tillykke til Susanne Bier. MEN - tilbage med den skide Æres-Oscar.

Værterne: Anne Hathaway var ret fantastisk, mens Franco bare stod og smilede skævt...men alt i alt gjorde de det ok, og der var et par fede punchlines

Presenters: Robert Downey og Jude Law var fine nok, men også lidt forudsigelige. Kirk Douglas var genial, og jeg får gåsehud hver gang, der kommer en af de store respekterede skuespillere på scenen - derfor: TILBAGE MED DEN ÆRES-OSCAR!

Scenen: Genial opbygget scene, var helt vild med den.

Showets indslag: fedt nok med musik fra filmene igen. Drop de taler til skuespillerne, det er godt nok en dræber. Jeg var ret vild med, at de hang priserne op på ældre film. Var tilgengæld ikke så vild med, at der var musik under In Memoriam, fordi der ingen klapsalver var. Det er rigtig fint med en ordentlig afslutning på showet - problemet var bare, at den her var tåkrummende ringe.

Alt i alt et fint show, der med få undtagelser gled meget bedre end normalt.

Enig i det meste. Et godt show i år. Og selvfølgelig KÆMPE STORT med Oscar til Susanne Bier. Jeg synes egentlig at Francos lidt skæve fremtoning var ganske underholdende han var bare ikke med nok. Selve showet (musikken, Scenografien og de forskellige optrædener var ganske fine). Kirk Douglas øjeblikket var stort, fantastisk og meget underholdende, respekt til den mand.

Showet var klart bedre end sidste år :)

Som du selv siger var der ikke så mange store overraskelser, men det er jo også Oscar-uddelingerne så alt andet ville vel være underligt. I det hele taget rører det mig ikke så meget at det ikke altid er de mest kunsterisk ambitiøse eller skelsættende film der vinder. For mig handler Oscar-showet mere om at fejre selve branchen og det formåede showet på fin vis i år :) dejligt.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: