Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Jeg ville lige oprette en tråd (mere) til at diskuterer Oscar i aften. Meningen er at vi så kan sidde og kommenterer live på Filmz, imens vi ser showet.
Jeg går ud fra at der er mange ligesom mig (Og HelmerJ) der skal sidde oppe hele natten og se det. Nu skal øllene snart købes, og chipsene hentes, så vi er klar til et brag af en aften.

Jeg har min laptop kørende på bordet foran mit TV, så det er jo en genial mulighed for at følge med i 2 ting på samme tid. ;)
Håber i gider.

Og hav jer et godt show, og lad os håbe der bliver bare lidt lesbisk show i form af Halle Berry og Jennifer Garner, der laver "kæk show" på scenen.. Eller noi..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Herrguth 21 år siden

Jeg kommer til at sidde oppe hele natten, og jeg får også gæster, men jeg kan ikke følge med her samtidig, for computeren er i et andet rum...

Er der forresten nogen der kender en side, hvor man kan se klip fra tidligere års oscar-shows?
Jeg tænker mest på takketaler fra skuespillerne...
Kunne især godt tænke mig at se da Anna Paquin fik for Piano...
Gravatar

#3 davenport 21 år siden

Ja, Oscar.com er der noget der hedder video, og der er alle de klip du kunne ønske. Har selv lige siddet og set det. Der er dog nogle reklamer, men hvis du kan leve med et, så...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 JannikAnd 21 år siden

Jeg skal hjem og se showet hos en ven, hvor vi bliver en del, så det er (desværre) ikke muligt for mig at deltage. Men jeg synes, det er en god idé og et godt initiativ, davenport.

For resten, just for the record, hvor mange tråde har du oprettede inden for den sidste måned? :)
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg vil gerne være med for der er jo kun mig og min kat der er hjemme :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 lagoni 21 år siden

Jeg skal ikke se showet, men regner da med at læse tråden her igennem i morgen for at få alle højdepunkterne :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 Herrguth 21 år siden

#3 tak, men ingen Anna Paquin... Kan kun finde højdepunkterne for de sidste 3 år!
Gravatar

#8 elwood 21 år siden

jeg har også pizza'en klar og chips, cola, is og chocolade.

så jeg er hel klar, men når jeg sidder på ved min pc har jeg ryggen til tv'et, men jeg kiggernok engang imellem under de musik numre i numeneringen jeg ikke synes om.

Jeg satme spændt på hvo'en Cris Rock klare sig, jeg ved godt han ikke vil kunne slå Billy C, men derfro er jeg aligevel sændt på hvo'en han griber det an.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Men skal da også lige checke nå en pris er overakt :) ... står og laver Mexikanske god bidder til i nat - Mums - Jeg glæder mig meget til i aften, selvom jeg nu helst havde siddet i Imperial og nydt showet :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 Morbid 21 år siden

Skal over til en kammerat og følge uddelingen, og kommer derfor ikke til at deltage i debatten, hverken her eller på irc.

Men vil da ønske jer alle en rigtig god oscar aften
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: