Ja ja... ingen tvivl om hvor du står! Da de viste klippet fra Ernst og lyset fik jeg straks lyst til at købe den, men kan ikke finde nogen udgivelse på Axel... nogen der ved om det findes?
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Hvad er filmhuset.. er det noget der kan bestilles over nettet, eller skal man tage helt til det der moderne kbh sted?? vi har jo ikke så mange muligheder her i det mørke jylland..
Der er iøvrigt penge til en sådan investering... for at få tiden til at gå smed jeg lige 20euro på pokerkontoen... 15 min spil, og nu trak jeg sku 100euro ud igen... dejligt!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Yeah, det her modepis er godt nok sørgeligt. Jeg kan huske jeg sad sidste år og tænkte præcis samme tanke, som jeg gør i år: "Hvad fanden har det lort med film at gøre?".
#21 filmz-Munk 21 år siden
Ja ja... ingen tvivl om hvor du står! Da de viste klippet fra Ernst og lyset fik jeg straks lyst til at købe den, men kan ikke finde nogen udgivelse på Axel... nogen der ved om det findes?
- Steve Carell
#22 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 davenport 21 år siden
#24 filmz-Kaffekongen 21 år siden
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#25 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
http://www.ekkofilm.dk/arkiv.asp?table=arkiv&i...
Ældre numre kan bestilles i bl.a. filmhusets boghandel.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#26 filmz-Munk 21 år siden
Hvad er filmhuset.. er det noget der kan bestilles over nettet, eller skal man tage helt til det der moderne kbh sted?? vi har jo ikke så mange muligheder her i det mørke jylland..
Der er iøvrigt penge til en sådan investering... for at få tiden til at gå smed jeg lige 20euro på pokerkontoen... 15 min spil, og nu trak jeg sku 100euro ud igen... dejligt!
- Steve Carell
#27 Corgan 21 år siden
#26:
Filmhuset er den bygning hvor Cinemateket ligger i. D.v.s. Gothersgade 55... eller noget i den stil.
Jeg skal selvfølgelig også sidde og se Oscar hele natten. Jeg er dog lidt busted efter en weekend på ski.
#28 ks 21 år siden
Ellers hyggeligt at vide der er andre derude, jeg skal se det alene med slik, cola og katte. Så jeg skal nok få tid tila t stoppe forbi. :)
#29 nakalay 21 år siden
#30 ks 21 år siden