Så er man igen på landet heroppe i Aalborg. De har Jyllands største biograf, men at afholde OscarNight kan de ikke finde ud af. SuperBowl, jo jo ... men OscarNight, no no.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Det bliver i Imperial for mit vedkommende. Jeg glæder mig som et lille barn, både til showet og til forpremieren på Slumdog Millionaire - og så i øvrigt den fantastiske stemning, der gerne hersker i salen under hele arrangementet. :)
Jeg håber at de viser den på en af de mange tyske skodkanaler jeg har. Ved ikke om der finder noget arrangement sted hernede, men jeg kan nu også bedste lide at se det i fred og ro og måske diskutere det lidt over et forum. Og så håber jeg bare at kommentatorerne ikke snakker under showet, dvs. at de ikke begynder at oversætte fra engelsk til tysk. Det gør de nemlig for det meste. Tyskere kan nemlig ikke læse undertekster.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg hopper også på showet hjemmefra, jeg har taget fri fra arbejde hele uge 9 og sørget for at få TV2 Film i år. Så jeg er så klar på en kanon aften i selskab med junkfood og Cola. Som sidegevinst plejer det at være meget hyggeligt at bashe værterne inde på #filmz.dk på IRC.
#6 Det plejer at rygtes at Pro-Sieben er den sagnomspundne tyske kanal der viser showet.
#1 wimmie 16 år siden
Er der andre der skal afsted?
#2 Norrah 16 år siden
#3 Steffan Rasmussen 16 år siden
#4 RFriis 16 år siden
#5 filmz-Kadann 16 år siden
#6 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7 mvejen 16 år siden
#6 Det plejer at rygtes at Pro-Sieben er den sagnomspundne tyske kanal der viser showet.
#8 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#9 mvejen 16 år siden
#10 Åkepool 16 år siden
#9 - Jeg kan ikke forestille mig at der ikke bliver en Filmz Oscarkonkurrence.