Gravatar

#101 e-male 17 år siden

Meget nice at det viser sig at være intro til make-up.

Noget tyder på at det bliver en stor aften for Pan's Labyrinth, hvilket jeg synes er helt fortjent.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#102 filmz-jonasgr 17 år siden

Danish Poet vinder. Det er en smule overraskende synes jeg i hvert fald.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#103 filmz-jonasgr 17 år siden

Imdb opdaterer da godt nok også hurtigt. Billederne er lagt online fra den røde løber.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#104 NightHawk 17 år siden

Hmm, med den fart champagnen ryger ned, ender det vist med at Kaas, Jensen og Pilgaard ligger stang stive ind over bordet, når de tre sidste kategorier kommer på :D

# 101 -

Jep, helt enig. "Pan's Labyrinth" har fortjent sine priser. Håber også den vinder i bedste udenlanske film.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#105 rockysds 17 år siden

Alan Arkin for Best Supporting Actor, aftnens første overraskelse...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#106 filmz-jonasgr 17 år siden

Sådan Alan Arkin for bedste mandlige birolle. Det var kanont.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#107 filmz-jonasgr 17 år siden

#105 Overraskende vil jeg nu ikke sige at det er. Det stod vel mellem ham og Eddie Murphy.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#108 e-male 17 år siden

Meget nice indslag med Al Gore selvom der var lidt for meget miljøflipperi over det til sidst.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#109 filmz-vassago 17 år siden

What, "Happy Feet" - jeg havde regnet med the all american "Cars" evt. "Monster House" som overraskelse.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#110 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg havde også regnet med "Cars" som vinder, med "Happy Feet" som outsider. Der er jo så heller ikke så mange nominerede i den kategori.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: