Gravatar

#21 chronaden 19 år siden

Viggo er ligeså dansk som falaffel, manden kan jo knap nok tale sproget :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#22 Martindan 19 år siden

ahh.. han kan godt tale sproget.. bare langsomt.. så I ikke det der godaften Danmark hvor han sad og fik en pølse. at se ham tale langsomt og så sidde og fedte der med sennep og ketchup var bare for humoren.. mindede lidt om en retaderet...
for cryin' out loud......
Gravatar

#23 Martindan 19 år siden

undskyld, ikke sagt for at genere en bestemt folkegruppe...
for cryin' out loud......
Gravatar

#24 jessup 19 år siden

Hvis Russel Crowe vinder ser jeg aldrig en hel oscar udsendelse igen - håber på Hoffman - ikke fordi jeg har set filmen men det er på høje tid.
This is just until June
Gravatar

#25 filmz-irréversible 19 år siden

Viggo Mortensen har HELLER ingen chance. Maria Bello og William Hurt er de eneste fra History, der kan blive nomineret. Russell Crowe vinder under ingen omstændigheder - det er et slag kun mellem Philip Seymour Hoffman og Heath Ledger, hvor førstnævnte må siges at være favorit.
Gravatar

#26 jessup 19 år siden

Hurt har ikke en chanse han er for meget flødebolle i History... - for meget overspil
This is just until June
Gravatar

#27 chuck 19 år siden

#18 Det har du sgu ret i. Jeg har lige tjekket en reklame i Variety, hvor jeg mente hun stod som Actress in Leading Role, men supporting må jeg jo indrømme, at der står ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#28 filmz-irréversible 19 år siden

#26 - jo, det er en kringlet præstation, men han har allerede vundet flere kritikerpriser for den. Og hvis Judi Dench kan vinde en Oscar for de i alt OTTE MINUTTER hun rendte rundt i "Shakespeare in Love", kunne de sagtens finde på at nominere ham. Han har været længe væk og er efterhånden blevet lidt tør og "standard" - i History var det med et komisk glimt i øjet, og MÅSKE (kun måske) er de faldet for det. Men det ved vi jo om 13 timer... SPÆNDENDE!!

Oscar-nominerings-bud i samtlige kategorier: Hjernekrigen.dk

Gravatar

#29 mr gaijin 19 år siden

#28 Det var lige præcis det med det komiske glimt i øjet, der var pointen med den rolle.

Men jeg ville hellere have set "Smoke" på Oscar-radaren det år, den kom ud. Både Paul Auster, Wayne Wang, William Hurt og Harvey Keitel fortjener Academy anerkendelse for den film.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#30 filmz-irréversible 19 år siden

William Hurt klarede den sgu!

Skriv ny kommentar: