#30 Ja, det synes jeg er sjauw :) Jeg er lidt ked af, at Match Point blev forbigået. Synes det er Allens bedste film siden Manhattan. Men ligesom History of Violence er den ikke Oscar-materiale, desværre!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Men hold kææææææææææft hvor var jeg tæt på. I næsten alle de kategorier, som jeg ikke havde gættet korrekt, var det min 6. plads, der var hoppet op og havde skubbet min 4. eller 5. plads ud.
#33 Rigtig godt gået. Det kan jeg ikke matche. Selv i den noget så uforudsigelige kategori, Bedste Udenlandske, fik du fire ud af fem rigtige. Selv fik jeg kun tre rigtige i den kategori (omend de to af dem nok mere var en bøn end et kvalificeret gæt).
Jeg havde nu også selv forestillet mig, at de ville sætte "Walk the Line" på listen, eftersom de virkelig har brug for en film, der har haft god box office.
Golden Globe må endnu engang siges at være skyld i en skuespillerindes manglende nominering. Maria Bello havde klokkerent endt i birolle-kategorien, som hun blev reklameret som at tilhøre, hvis ikke Golden Globe bagefter havde valgt at placere hende som 'hovedrolle' hos dem og derfor har skabt kategori-forvirring omkring hende, så hende stemmer blev fordelt i de to, så hun ikke fik nok stemmer i NOGEN af dem... Skidt - og en skam... Bu-fucking-hu...
#31 filmz-irréversible 19 år siden
#32 chuck 19 år siden
Jeg er lidt ked af, at Match Point blev forbigået. Synes det er Allens bedste film siden Manhattan. Men ligesom History of Violence er den ikke Oscar-materiale, desværre!
#33 filmz-irréversible 19 år siden
Totalt højt selværd til mig - se det selv her: Hjernekrigen.dk's Oscar-gæt
#34 DarkLight 19 år siden
#35 mr gaijin 19 år siden
Jeg havde nu også selv forestillet mig, at de ville sætte "Walk the Line" på listen, eftersom de virkelig har brug for en film, der har haft god box office.
#36 filmz-irréversible 19 år siden
8 nomineringer: "Brokeback Mountain"
6 nomineringer: "Crash", "Good Night, and Good Luck."
5 nomineringer: "Capote", "Memoirs of a Geisha", "Munich", "Walk the Line"
4 nomineringer: "Narnia", "The Constant Gardener", "King Kong", "Pride & Prejudice"
3 nomineringer: "Cinderella Man", "War of the Worlds"
#37 filmz-irréversible 19 år siden
Både Star Wars og Harry Potter havde bedre effekter end "Narnia" - men sådan kan det jo åbenbart gå...
#38 filmz-irréversible 19 år siden
#39 filmz-irréversible 19 år siden
#40 filmz-irréversible 19 år siden