Gravatar

#31 lagoni 22 år siden

hmm, det er ikke kun BioCity, jeg skrev fejl. Det er nogle af Nordisk Films biografer der har foredrag, viser en nomineret film og så Oscar-show.

#30 - et vildt gæt: jeg tror han gerne vil sørge for at du ikke er alene og forladt...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#32 nakalay 22 år siden

#30 Jeg hader bare at se ensomme piger slå sig på flasken :D
#31 Man er vel en gentleman.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#33 filmz-Asta 22 år siden

#32 Altså alt med måde....desuden skulle 1 glas rødvin om dagen være sundt. Så en hel flaske må være virkelig gøre underværker....????
Og du skal da være velkommen :-) ..hvis du bare lige sørger for at få et billede på, så jeg kan se hvem jeg invitere....*LOL*
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#34 filmz-Asta 22 år siden

#31 Det er da rigtigt. Imperial i Kbh, Grand Teatret i Randers og Palads i Århus.....De viser Ondskaben og giver et glas champagne -og Biozonen uddeler nogle priser...Weeheee.
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#35 nakalay 22 år siden

#33 Du ved, jeg arbejder på højtryk ;)
Gravatar

#36 filmz-Asta 22 år siden

#35 og?
-
Gravatar

#37 nakalay 22 år siden

#36 Er du streng? :)
Gravatar

#38 DarkLight 22 år siden

Her gør I det igen. Stop it!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39 filmz-Asta 22 år siden

#38 Gør hvad? ;-)
-
Gravatar

#40 nakalay 22 år siden

#39 Håber ikke, han mener det frækt :)

Skriv ny kommentar: