Gravatar

#1 Tylerdurden 21 år siden

Som vi alle ved så er der Oscars på søndag.
Det kræver sit at holde sig vågen i de små timer ud på morgenen. Personligt drikker jeg ikke kaffe eller thé, så masser af cola er min redning. Ud over det er der en stor skål fyldt med slik, der er lidt popcorn, is (måske) Måske endda en pizza?
Men hvad er der i din Oscar survival-kit?
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#2 nakalay 21 år siden

Heroin i venerne, længere er den som ikke.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 Outbound Sith 21 år siden

1101 sidekammerater i Imperial skal nok holde mig vågen. ;P
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#4 filmz-herskegut 21 år siden

Tror det bliver for sent for mit vedkommende, men ellers skal jeg da have en skål med slik + cola (Kaffe=føj!!) :P ellers vil jeg nok sidde og spille et eller andet imens, så går tiden det hurtigere..
Jeg skal jo også sidde med mine filmz.dk Oscar quiz svar, så jeg kan følge med i hvor mange jeg svarer rigtigt på =)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#5 filmz-rupert giles 21 år siden

Der er flere i gruppen, der har fødselsdag i ugen op til uddelingen, så der er dømt lagkage, boller og kakao. Og sandsynligvis også kaffe, fordi det er yummie.

Men helt ærligt, så behøver jeg ikke noget survival kit. Det er helt utænkeligt, at jeg kunne risikere at falde i søvn netop den nat!

Især i år, hvor det er så uforudsigeligt. Jeg går efter et natural high!! Eller noget.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#6 filmz-rupert giles 21 år siden

Og Outbound Sith: Jeg håber I bliver meget lykkelige sammen derinde i Imperial!! Grrrrrrr.... :-) :-)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#7 Yoda 21 år siden

Det kan du godt droppe! Jeg er vinderen af quizzen, jeg kan mærke, at jeg bliver den heldige. ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 Yoda 21 år siden

Hvad angår survival-kit, så må det være slik i rå mængder og Cola intravenøst ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 filmz-herskegut 21 år siden

Du siger at du måske ligefrem tør at samligne vores svar ;-)
Så kan jeg sidde på søndag/mandag og følge med i hvem af os der har flest rigtige.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#10 Morbid 21 år siden

Skal lige finde en kammerat med DR2.. så tager jeg den derfra

Hvem arrangerer noget ?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: