Gravatar

#211 MMB 11 år siden

Ispep (209) skrev:
Foeller

6/10 til Amour? Godt nok et par sølle karakterer du giver :0

Ja, jeg var ret skuffet. På papiret er det ellers en film, jeg bør elske, men den kom bare aldrig rigtig ned under huden. RasmusFL rammer rigtig godt med mange af sine kritikpunkter i Amour-tråden.

Ispep (210) skrev:
Og De Niro over Hoffman? Så må han satme levere verdens bedste skuespil på hans senere dage. Det tror jeg bestemt ikke på.

Tja... Jeg synes, Hoffman er for karikeret, hvis jeg skal være ærlig. Hans præstation er lidt for meget stil og lidt for lidt indhold ifølge mig. Det er stadig godt skuespil, men jeg er bare ikke helt oppe at ringe. De Niro er verdens bedste skuespiller, og selvom hans præstation måske ikke verdens bedste nogensinde, så var den noget så rørende. Klart højdepunktet i en ellers middelmådig film. Det er ikke hans bedste præstation - slet ikke, men jeg var alligevel imponeret. Men jeg hører jo også blandt dem, der mener, De Niro burde have haft mindst 5 Oscars, gerne 10.
Gravatar

#212 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Egentlig er det unfair at sammenligne præstationer i mellem de enkelte skuespillere. Det er vidt forskellige film de medvirker i og man kan derfor ikke sammenligne dem, da det er forskelligt hvad der kræves af dem i de enkelte roller. Film er ikke målbart ligesom sportspræstationer.

Dermed ikke sagt at det ikke er underholdende at følge, hvilket jeg i sagens natur synes det er, men det er uholdbart på den måde at sammenligne film.

Jeg kan så sige, at en god præstation for mit vedkommende er en præstation som tilfører rollen det den kræver.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#213 MMB 11 år siden

Well, dette en Oscar-tråd, og selvom det i sagens natur er dumt at sammenligne film, skuespilpræstationer, musik og alt andet subjektivt, så er toplister alligevel spændende - også når man selv laver dem. Måske ikke så meget pga. selve resultatet, men mere de overvejelser der kommer op i processen.

Whispering Horse (212) skrev:
Jeg kan så sige, at en god præstation for mit vedkommende er en præstation som tilfører rollen det den kræver.

For mig er en god præstation en præstation, der er nomineret til mindst fem forskellige priser...
Gravatar

#214 Ispep 11 år siden

Jeg synes så ikke De Niro er verdens bedste Foeller.
Gravatar

#215 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Så længe det er sådan at man diskuterer filmene er jeg skam også meget tilfreds. Det er også selve processen mht. Oscaruddelingen jeg finder fascinerende.

Selve dette at kunne gætte med om hvilke film og præstationer (indenfor forskellige kategorier) der løber af med priserne er rigtig god underholdning. Ikke mindst hele tiden at følge udviklingen.
Gravatar

#216 MMB 11 år siden

Ispep (214) skrev:
Jeg synes så ikke De Niro er verdens bedste Foeller.

Nej, jeg er verdens bedste Foeller. De Niro er verdens bedste skuespiller. :D
Gravatar

#217 MMB 11 år siden

Whispering Horse (215) skrev:
Så længe det er sådan at man diskuterer filmene er jeg skam også meget tilfreds. Det er også selve processen mht. Oscaruddelingen jeg finder fascinerende.

Selve dette at kunne gætte med om hvilke film og præstationer (indenfor forskellige kategorier) der løber af med priserne er rigtig god underholdning. Ikke mindst hele tiden at følge udviklingen.

Enig. :)
Gravatar

#218 knipsknips 11 år siden

Er i mange der skal se det i nat? Tænker at kommentere uddelingen løbende herinde med jer andre nørder.
Gravatar

#219 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Er der forresten nogen af jer som kender til nogle konkurrencer, foruden Kino.dks og Awards Dailys, hvor man kan vinde noget ?

Gravatar

#220 Kruse 11 år siden

Vi opretter vel en Oscar-livetråd inden det går løs, så vi ikke spammer denne tråd med livechat.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: